DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Szefuniek » 6 gru 2013, o 15:56

Golf III 1.9 TDI.
Statyczne:
Grupy: 001 -
Grupy: 013 -


Basic Settings:
Grupy: 000 -
Grupy: 004 -
Grupy: 003 -

Z góry dziękuję.
Avatar użytkownika
Szefuniek
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 20 lip 2013, o 13:08
Lokalizacja: Małopolskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez palio » 6 gru 2013, o 18:52

Szefuniek,
dawka - ok
termostat - ok
korekcje - do bani
kąt wtrysku przyśpiszony

Wtryski prawdopodobnie są do wymiany. Korekcje straszne. Zapewne leją.
Kąt wtrysku należy opóźnić tak aby był między 49 - 54 jednostek.

Po logu 004 widać, że coś się dzieje z N108. Zrób jeszcze dynamiczny 004 będzie wtedy wiadomo czy zaworek N108 działa.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 7 gru 2013, o 18:49

palio napisał(a):Szefuniek,
dawka - ok
termostat - ok
korekcje - do bani
kąt wtrysku przyśpiszony

Wtryski prawdopodobnie są do wymiany. Korekcje straszne. Zapewne leją.
Kąt wtrysku należy opóźnić tak aby był między 49 - 54 jednostek.

Po logu 004 widać, że coś się dzieje z N108. Zrób jeszcze dynamiczny 004 będzie wtedy wiadomo czy zaworek N108 działa.



Paweł według mnie kąt wtrysku jest deko opóźniony i być może dlatego też dynamiczny się rozjeżdża na górze ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Szefuniek » 10 gru 2013, o 23:39

krzyś napisał(a):Paweł według mnie kąt wtrysku jest deko opóźniony i być może dlatego też dynamiczny się rozjeżdża na górze ;-)


To znaczy dynamicznych logów nie robiłem jeszcze, i ich tam niema.A co do tego kątu to Wy się znacie najlepiej to się dogadajcie jakoś, z góry dzięki Panowie ;)
Avatar użytkownika
Szefuniek
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 20 lip 2013, o 13:08
Lokalizacja: Małopolskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Supers0niC » 12 gru 2013, o 17:08

Witam!

Od jakiegoś czasu ciężko mi pali na zimnym, więc znalazłem kabel, podłączyłem i oto logi:

Statyczne:

Grupy 001

Grupy 013

BS:

Grupy 000

Grupy 003

Grupy 004

Grupy 011

Dynamicznych nie robiłem. Proszę o interpretację

mk3 1.9TDI 90 km 1z
Supers0niC
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12 gru 2013, o 16:51
Lokalizacja: Białystok

Postprzez krzyś » 12 gru 2013, o 17:48

Kąt wtrysku kolego za późny trzeba przyspieszyć. świece żarowe też sprawdź ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 12 gru 2013, o 19:39

Po czym stwierdzasz aby sprawdzić świece?
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez krzyś » 12 gru 2013, o 20:32

hellaflush napisał(a):Po czym stwierdzasz aby sprawdzić świece?



:roll: nooo z logów napewno nie ale kolega ma problem z odpalaniem a że i zimniej to chyba warto zajrzeć skoro coś się dzieje.Przecież to nic nie kosztuje :-P
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 12 gru 2013, o 23:05

No tak, myślałem, że jest gdzieś coś na temat świec w vagu :P
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez Supers0niC » 13 gru 2013, o 17:31

Kąt się ustawi a jeśli chodzi o świece to nie wiem... 2 lata temu wymieniane i to jeszcze ojciec założył jakieś markowe, bosha chyba. Razem z termostatem zresztą. Jeśli kąt będzie w porządku a dalej będzie palił słąbo to sprawdzę te świece ale wolałbym żeby były w porządku bo przy ostatniej wymianie był problem - na 4 cylindrze gwint zjechany i mechanik mówił że ledwie siedzi, sprężania może nie być dobrego... no ale zobaczymy : )
Supers0niC
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12 gru 2013, o 16:51
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Szefuniek » 13 gru 2013, o 20:22

Wracając jeszcze do tych świec - Supers0niC, ile razy grzejesz świece? Włączasz zapłon - odpalasz, czy ze 2-3 razy grzejesz świece i po tym odpalasz?
Avatar użytkownika
Szefuniek
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 20 lip 2013, o 13:08
Lokalizacja: Małopolskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Supers0niC » 13 gru 2013, o 21:24

tak tak, grzeje świece kilkakrotnie przed odpaleniem. Rano przed pracą ile razy bym nie grzał i tak muszę kręcić rozrusznikiem ładnych parę sekund. Dochodzi do 7 a jak jest chłodniej to i dłużej a przecież nie jest jeszcze tak zimno... aż rozrusznika żal. Raz zrobiłem test - jak już po długim kręceniu odpalił, zgasiłem od razu, odczekałem z pół minuty i odpalił ze strzała - stąd moje podejrzenia na jakiś element układu paliwowego a nie świece bo przecież nie nagrzałyby mi się w tak krótkim czasie. Na początku podejrzewałem wtryskiwacze ale im głębiej w temat zacząłem podejrzewać kąt wtrysku. Zrobiłem logi i na to wygląda. Poprawie to w weekend i jeśli nie pomoże będziemy myśleć dalej - kolejny podejrzany - świece.
Supers0niC
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12 gru 2013, o 16:51
Lokalizacja: Białystok

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości