DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez mlody86 » 19 gru 2013, o 17:31

Witam
Panowie prosiłbym o rzut oka na 3 i 11 dynamicznie 1,9TDI 1Z 90KM


To jest po wymianie węrzyków od N75, przed wymianą turbina przeładowywała srogo. Może tak to zostać ?
mlody86
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 mar 2013, o 14:23
Lokalizacja: LDZ

 

Postprzez palio » 19 gru 2013, o 20:15

mlody86, daj jeszcze dynamicznego 008 i 010 każdy z osobna.

[ Dodano: 2013-12-19, 20:23 ]
Kiedy był wymieniany filtr powietrza?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mlody86 » 21 gru 2013, o 11:18

OK dzisiaj zapewne zrobie logi. Filtr powietrza w sumie niedawno, jakoś we wrześniu.
mlody86
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 mar 2013, o 14:23
Lokalizacja: LDZ

Postprzez Supers0niC » 21 gru 2013, o 16:53

ustawiłem kąt wtrysku na poziomie 52-55, czyli w vag-u lekko ponad niebieską kreskę :) możliwe że trochę się zmienił po dokręceniu wszystkich śrub ale już nie miałem jak sprawdzić bo laptop padł... na razie nie ma mrozów więc nie wiem jak pali na zimnym, po świętach wstawię może logi dynamiczne. I jeszcze takie pytanko: nie wiem czy patrzyliście wszystkie logi ale w statycznym w grupie 013 pokazuje chyba dawkę na cylindrach, tak ? jeśli tak to u mnie nie pokazuje nic na 4 cylindrze... możliwe że nie mam tam sprężania bo świeca ledwie siedzi... mógłby się ktoś wypowiedzieć ? dzięki :)
Supers0niC
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12 gru 2013, o 16:51
Lokalizacja: Białystok

Postprzez palio » 21 gru 2013, o 16:59

Supers0niC, jak chodzi o grupę 013 to wszystko zależy od vaga i jego funkcji. Jak u siebie sprawdzam to vag też nie pokazuje wartości na 4 cylindrze.
Kąt ustawiłeś dobrze. Możliwe, że delikatnie się zmienił.

Poza tym patrząc po logach statycznych to albo miałeś nie dogrzany silnik albo termostat szwankuje.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 26 gru 2013, o 02:00

Siema, dzisiaj z racji, że się nudziłem i jest pusto na drogach zrobiłem logi statyczne i dynamiczne.

Proszę o ocenę logów:

Statyczne:

Grupy: 000

Grupy: 001,003,004

Grupy: 007,013

Grupy: 003

Dynamiczne:

Grupy: 003,011

Grupy: 004,008,010

Jeszcze statyczny i dynamiczny, się połączyły :P

Grupy: 004,004
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez palio » 26 gru 2013, o 09:04

hellaflush, przepływka zaniża i obcina dawkę. Kiedy był wymieniany filtr powietrza? Może spróbuj ją przemyć ewentualnie zrób test z przepływki.

W 004 statycznym widać, że jest problem z N108, Ale w dynamicznym działa i nie masz się czym na razie przejmować.

Zrób logi BS 000 i 003 każdy z osobna.

Poza tym jest OK.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 26 gru 2013, o 12:58

Filtr nówczeka, zresztą niedawno wymieniałem wszystkie filtry na Manna więc nie ma lipy :)

A jak z turbiną, wstaje w odpowiednim momencie? Czy MAF na postoju nie jest za duży? Wydaje mi się, że jednak nie jedzie całą swoją mocą aczkolwiek rzadko kiedy wciskam pedał w podłogę.

Kąt wtrysku chyba przydałoby się trochę wyrównać bo nie robiłem korekty od wymiany rozrządu a pasek wiadomo się trochę rozciągnął od tego czasu.

Może podmienię sobie przepływkę i zobaczę jaka będzie różnica, bo jednak coś mi się wydaje, że więcej pali. A czyszczenie raczej jest tylko chwilową pomocą :P
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez krzyś » 26 gru 2013, o 20:33

Zrób logi dynamiczne pojedynczo bo tak to ciężko coś powiedzieć o wstawaniu turbo. wskazaniami MAFA na postoju nie przejmowałbym się a najlepiej się go całkiem pozbyć ;-) dla testu możesz zapiąć diode zamiast przepływki i zobaczysz czy moc powróciła :-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 26 gru 2013, o 20:38

hellaflush, nie wiem czy log 000 jest robiony w BS (nastawy zablokowane) - jeżeli tak to jest delikatnie opóźniony i można by go dygnąć. Kąt wtrysku najlepiej sprawdzić w TdiTIMMING ma być na lub nad niebieską linią.

Logi 003 i 011 zrób każdy z osobna będzie lepiej wszystko widać.

Zresztą krzyś, dobrze prawi :-)
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 26 gru 2013, o 21:53

palio napisał(a):hellaflush, nie wiem czy log 000 jest robiony w BS (nastawy zablokowane) - jeżeli tak to jest delikatnie opóźniony i można by go dygnąć. Kąt wtrysku najlepiej sprawdzić w TdiTIMMING ma być na lub nad niebieską linią.

Logi 003 i 011 zrób każdy z osobna będzie lepiej wszystko widać.

Zresztą krzyś, dobrze prawi :-)


a jak już będziesz robił logi to do rzuć log 004 każdy osobno statyczny,BS,dynamiczny
czy rozrząd masz ustawiony dobrze na znakach wszystko(blokadach)?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 27 gru 2013, o 01:53

Rozrząd jest zrobiony bardzo dobrze. Dobra to konkretnie jakie logi mam dać? Najlepiej wszystkie osobno to wiem ale nie zawsze jest okazja :P 000 był robiony w BS.
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości

cron