Dobrze rozumiesz. Można spróbować z używkami. Tylko przed zakupem poproś sprzedawcę czy możesz ją sprawdzić.
400kkm to dużo - nie wiem mój ma 700kkm i żyje w zgodzie z wirusem, większym turbem i większymi wtryskami.
Moderator: Moderator
palio napisał(a):Szefuniek,
dawka - ok
termostat - ok
korekcje - do bani
kąt wtrysku przyśpiszony
Wtryski prawdopodobnie są do wymiany. Korekcje straszne. Zapewne leją.
Kąt wtrysku należy opóźnić tak aby był między 49 - 54 jednostek.
Po logu 004 widać, że coś się dzieje z N108. Zrób jeszcze dynamiczny 004 będzie wtedy wiadomo czy zaworek N108 działa.
Szefuniek napisał(a):I wybacz z góry że o to wszystko pytam, ale mój zawód w ogóle nie jest spokrewniony z mechaniką. Pozdrawiam.
Szefuniek napisał(a):Te kompresję to można VAG'iem zrobić?
Szefuniek napisał(a):Próby olejowe? Mógłbyś wyjaśnić szerzej?
Szefuniek napisał(a):A o tym mógłbyś coś powiedzieć?
"Gdy zrobiłem te logi (15 min temu), przyjechałem pod dom, otworzyłem maskę i zauważyłem że ta część się "spociła":
Co to za część jest?
Palio napisał(a):przepływomierz padł wymiana na nowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości