DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator


 

Postprzez palio » 2 lut 2014, o 09:47

Frugo22, a powiedz mi czy mam się domyślać jakie auto, jaki silnik i czy auto po wirusie? To też są ważne informacje. Łatwiej jest diagnozować przyczynę usterki.

Jakieś błędy w sterowniku były zapisane. Co dzieje się z autem?

[ Dodano: 2014-02-02, 09:07 ]
Podczas robienia logów nie zmieniamy biegów. Robimy je na 3 lub 4 biegu.
Turbina przeładowywuje na maksa.
Do sprawdzenia, gruszka, N75 wężyki wszystkie czy są szczelne.

Mechanizm kierownic można rozruszać ręcznie na początek, czasami coś to pomaga, Ściągnąć gruszkę i rozruszać kierownice, bo na spiętym mechanizmie dochodzi dodatkowo opór sprężyny która jest w gruszce.
Jak rozepniesz mechanizm to wyczucie potencjalnych haczeń będzie łatwiejsze.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Frugo22 » 2 lut 2014, o 10:27

Przepraszam najmocniej za brak danych jest to MK3 1.9 TDi AFN czyszczony był EGR i kolektor cały także przepływka i IC. N75 był zapieczony jak go rozebrałem więc nasmarowałem i chodzi płynnie jak podaje mu napięcie. błędy jakie wywala to 00575 (czujnik ciśnienia w rurze rozgałęzionej), i 00519 (czujnik MAP - poza zasięgiem G71 short to B+) efektem czego autko do około 3.5 tyś się kręci płynnie a później zamula i czasami jak przytrzymam gaz nadal zaczyna ciągnąć dalej a często już muli go do końca do 4.5 tyś
Frugo22
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 30 paź 2011, o 19:53
Lokalizacja: Chorkówka

Postprzez palio » 2 lut 2014, o 10:41

Podejrzewam, że trzeba będzie wyjąć turbinę i wyczyścić.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Frugo22 » 2 lut 2014, o 12:12

Czyli moje obawy się potwierdziły ;/ dzięki za informację:) a jak reszta parametrów Twym zdaniem? a mam jeszcze pytanie bo gdy robiłem logowanie grupy 013 nie mam wskazań 4 cyl może wie ktoś dla czego?
Frugo22
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 30 paź 2011, o 19:53
Lokalizacja: Chorkówka

Postprzez palio » 2 lut 2014, o 12:17

Frugo22 napisał(a):gdy robiłem logowanie grupy 013 nie mam wskazań 4 cyl może wie ktoś dla czego?

Taki program. Nie masz czym się przejmować. Też tak mam.

Frugo22 napisał(a):jak reszta parametrów

Wydaje się w miarę ok.

Możesz jeszcze zrobić tak: zamień miejscami n75 z n18 i zrób samego loga 011 dynamicznego.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Frugo22 » 7 lut 2014, o 19:31

palio, nie bawiąc się już zaworkami stwierdziłem że wyciągnę turbinę i ją wyczyszczę faktycznie syf i malaria i do tego zacinała się strasznie ;/ o to log grupy 011
http://vaglog.rtnet.pl/dawidf15_158981.html
i 003-010-011
http://vaglog.rtnet.pl/dawidf15_158987.html
Frugo22
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 30 paź 2011, o 19:53
Lokalizacja: Chorkówka

Postprzez palio » 7 lut 2014, o 19:34

Sprzęgło Ci się czasami nie ślizga? Strasznie duże skoki obrotów.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Frugo22 » 7 lut 2014, o 19:40

delikatnie da się odczuć przy dużym obciążeniu ;/
Frugo22
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 30 paź 2011, o 19:53
Lokalizacja: Chorkówka

Postprzez palio » 7 lut 2014, o 19:44

A no waśnie widać to po logach. Wydaje mi się, że już jest ok.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Ocena logów AHU

Postprzez k0nr4d » 25 lut 2014, o 18:26

Log (0 - 000)
Log (1 - 011)
Log (2 - 013)
Log (3 - 001)
Log (4 - 004,004,004)
Log (5 - 007)
Log (6 - 000,000)

Na razie statyczne, na dynamiczne czasu nie wystarczyło, w wolnym czasie się zrobi :) W przedostatnim i ostatnim chyba jakiś stary z PDka kolegi się nałożył i trzeba przewinąć okno niżej.
Ostatnio edytowano 26 lut 2014, o 18:29 przez k0nr4d, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez krzyś » 25 lut 2014, o 18:58

Dawka trochu mała :cwaniak: kąt wtrysku lekko przyspieszony,korekcje trochę wysokie ale ok,termostat trzyma ;-) czekamy na dynamiczne :-P
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości