DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 28 lut 2014, o 19:36

Brudny nastawnik objawiał by się szarpaniem na wolnych obrotach i w okolicach 1800 - 2000 obr/min.

[ Dodano: 2014-02-28, 18:41 ]
Obstawiam, że nastawnik brudny i dobrze byłoby do niego zajrzeć.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Seboo » 28 lut 2014, o 19:50

No chyba będe musiał, a wiesz może jak sprawdzić n75 czy jest sprawny?
Seboo
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 14 wrz 2011, o 07:32
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez palio » 28 lut 2014, o 19:53

W Twoim przypadku to możesz zamienić go z N18.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Seboo » 28 lut 2014, o 19:57

Właśnie nie bardzo bo wiem że n18 jest nie sprawny.
Seboo
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 14 wrz 2011, o 07:32
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez palio » 28 lut 2014, o 20:03

To pozostaje tylko zamiana na inny.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Seboo » 28 lut 2014, o 20:25

Ok, a jak mam ustawić RSW po wyczyszczeniu nastawnika, teraz mam 0.680V a czytałem że w afn powinno być 0.740V a jak jest po chipie to można ustawić na 0.780V,więc jak to jest ?
Seboo
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 14 wrz 2011, o 07:32
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez palio » 28 lut 2014, o 20:32

RSW musisz ustawić tak jak jest teraz czyli 0,68v. Musi być takie napięcia jakie ustawił tuner i nie wolno tego zmieniać.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Seboo » 28 lut 2014, o 21:22

A późne wstawanie turbo to wina softu czy któregoś niesprawnego elementu układu. I czy można to wyregulować np. gruszką ?
Seboo
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 14 wrz 2011, o 07:32
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez palio » 28 lut 2014, o 21:27

Późne wstawanie turbo to wina niesprawnego, któregoś elementu. Na razie nic nie ruszaj niech tak pozostanie tak jak jest.

Zacznij od sprawdzenia wężyków i podmień od kogoś na chwilę N75 jak masz taką możliwość. Sprawdź gruszkę czy nie jest pordzewiała i szczelna. Następnie zrób log dynamiczny 011 na zmienionym zaworku. jak nie będzie jego wina będziemy dalej szukać.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Seboo » 28 lut 2014, o 21:37

Ok, posprawdzam wszytko i dam znać
Seboo
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 14 wrz 2011, o 07:32
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez simson233 » 14 kwi 2014, o 19:35

simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Postprzez palio » 14 kwi 2014, o 19:53

simson233,
zrób logi osobno 011, 010, 008, 003
Mam pewne podejrzenie ale chciałbym zobaczyć logi każdej z grup osobno.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości