DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez simson233 » 14 kwi 2014, o 22:34

ok jutro zrobie a co podejrzewasz
mi sie nie podoba w logach statycznych w kanale 11 te doladowanie na postoju kiedys bylo 1010 a teraz 979
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

 

Postprzez palio » 15 kwi 2014, o 19:22

Prawdopodobnie zmienna geometria lub gruszka przerdzewiała. sprawdź czy sztanga chodzi płynnie bez zacięć. Powinna chodzić w zakresie 2 cm.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez simson233 » 15 kwi 2014, o 21:25

logi osobno

wymieniłem dzisiaj filtr powietrza
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Postprzez palio » 16 kwi 2014, o 20:59

Sprawdzałeś sztangę w jakim zakresie pracuje i czy się nie przycina?
W logu 011 widać jak gdzieś łopatki zmiennej geometrii się przycinają.

Może na początek spróbuj dynamicznie jeździć i rozruszasz je trochę.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bartuuuussss » 19 kwi 2014, o 19:52

1,9 tdi 1z 90km wtryski ponoć ze 110
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

Postprzez palio » 19 kwi 2014, o 20:05

bartuuuussss, a auto czasami nie jest po jakimś wirusie? Czy może jest coś w stylu Chip Box?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bartuuuussss » 19 kwi 2014, o 20:30

nie ma nic

[ Dodano: 2014-04-19, 19:44 ]
co masz na myśli mówiąc po jakimś wirusie?
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

Postprzez palio » 19 kwi 2014, o 20:44

A czy to jest Twój komp czy gdzieś go kupiłeś? Był taki w tym aucie?

Zrób jeszcze logi statyczne: 001, 003, 004, 008, 010, 011 i 013 każdy z osobna około 60 sekund.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bartuuuussss » 19 kwi 2014, o 20:48

z tego auta
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

Postprzez palio » 19 kwi 2014, o 20:49

Popatrz sobie na loga dynamicznego 011. Zadane ciśnienie jest ori a aktualne zachowuje się jakbyś miał zwiększone doładowanie. Dziwne jest też wysterowanie zaworka n75 ciągle jest stałe i wynosi 68%.

[ Dodano: 2014-04-19, 20:57 ]
Zrób loga 011 na tzw. bypassie - połącz ze sobą dwa wężyki niebieski z czerwonym.
Dodatkowo zrób log 011 na odłączonym i zaślepionym wężyku czerwonym.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bartuuuussss » 19 kwi 2014, o 21:16

8-) 8-) 8-)
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

Postprzez palio » 19 kwi 2014, o 21:24

Coś się dzieje na 3 cylindrze. Korekcja na min mocno odbiega od pozostałych.

Nie podoba mi się log statyczny 004. Tak jakby kąt był przyspieszony.
Musisz koniecznie zrobić loga BS (nastawy podstawowe) grupy 000 lub zrobić zrzut z TDI TIMMING.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

cron