DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez baran63 » 13 kwi 2015, o 19:53

Logi maja byc zrobione w BS czy normalnie ? Po wymianie zaworow brak bledy 00575
baran63
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 23 lis 2014, o 10:31
Lokalizacja: Płock

 

Postprzez palio » 13 kwi 2015, o 19:56

Normalnie. Dla sprawdzenia czy wszystko jest ok możesz wrzucić.
Jak błąd nie powraca to może już wszystko jest ok i wróciło do normy.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez piaseq » 15 kwi 2015, o 12:55

Cześć.
Chciałem prosić o ocenę logów. Auto wpada w notlauf przy mocniejszym wciśnięciu gazu. Wyprzedzanie czy dłuższy podjazd stały się przeszkodą. Notlauf pojawia się przy rpm od ok 3200-3800.

Błędy jakie pokazuje sterownik:
65535 - Internal Control Module Memory Error
37-10 - Faulty - Intermittent
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-00 - Implausible Signal
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent

Logi:
11,10
http://vaglog.pl/log_213169.html
11,10,3
http://vaglog.pl/log_213170.html
Avatar użytkownika
piaseq
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 kwi 2015, o 12:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez slawek5t » 15 kwi 2015, o 13:08

Zawór n75 do wymiany. Możesz na chwile zmostkować 2 jego wężyki.

i chyba jeszcze coś z alternatorem jest nie tak lecz nie jestem pewien
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez piaseq » 15 kwi 2015, o 13:14

slawek5t napisał(a):Zawór n75 do wymiany. Możesz na chwile zmostkować 2 jego wężyki.

i chyba jeszcze coś z alternatorem jest nie tak lecz nie jestem pewien


Dzięki za odpowiedź.
A o co chodzi z tym błędem ECU 65535?
Avatar użytkownika
piaseq
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 kwi 2015, o 12:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez slawek5t » 15 kwi 2015, o 13:18

Jest to jakieś zasilanie jednostki kontrolnej ale nie wiem o co w tym biega :)
Być może był odłączony akumulator lub alternator szwankuje oraz jego wzbudzenie i przez to wyskoczył ten błąd. Wykasuj vagiem i zobacz czy nie wróci.
Ale najpierw sprawdź rzeczy, które napisałem Ci powyżej.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez piaseq » 15 kwi 2015, o 13:36

slawek5t napisał(a):Jest to jakieś zasilanie jednostki kontrolnej ale nie wiem o co w tym biega :)
Być może był odłączony akumulator lub alternator szwankuje oraz jego wzbudzenie i przez to wyskoczył ten błąd. Wykasuj vagiem i zobacz czy nie wróci.
Ale najpierw sprawdź rzeczy, które napisałem Ci powyżej.


Siedzę jeszcze w pracy także obejrzę ten zaworek jak będę już w domu.

Zastanawia mnie jeszcze niska wartość ciśnienia atm. Wczoraj było około 1010hPa...

Jeśli chodzi o błędy ECU to pojawiają się po każdorazowym wyczyszczeniu ich VAGiem:

Błędy istniejące w sterowniku w momencie podłączenia VAG:
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 GG
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1443
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00672
3 Faults Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
37-10 - Faulty - Intermittent
01117 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-00 - Please Register/Activate
00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs
17-10 - Please Register/Activate - Intermittent



Błędy, które pojawiły się po kolejnym wyczyszczeniu i próbie na dwupasmówce, gdzie silnik dociągnął do 3200rpm zanim zdechł:
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 GG
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1443
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00672
2 Faults Found:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-00 - Implausible Signal
00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs
17-00 - Please Register/Activate



Błędy, które pojawiły się po kolejnym wyczyszczeniu i próbie na dwupasmówce, gdzie silnik dociągnął do 3800rpm:
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 GG
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1443
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00672
3 Faults Found:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-00 - Implausible Signal
00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs
17-10 - Please Register/Activate - Intermittent
65535 - Shareware Version. To Decode all DTCs
37-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Avatar użytkownika
piaseq
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 kwi 2015, o 12:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez slawek5t » 15 kwi 2015, o 18:28

Sprawdź czy wtyczka lub przewody blisko wtyczki n75 nie są uszkodzone.

U mnie raz przewód nawet nie był urwany tylko leciutko nadszarpnięty i już nie dało rady przenieść 12 woltów tylko pokazywało znacznie mniej.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez piaseq » 15 kwi 2015, o 19:46

slawek5t napisał(a):Sprawdź czy wtyczka lub przewody blisko wtyczki n75 nie są uszkodzone.

U mnie raz przewód nawet nie był urwany tylko leciutko nadszarpnięty i już nie dało rady przenieść 12 woltów tylko pokazywało znacznie mniej.


Dzięki, to też sprawdzę. Co sądzisz o wskazaniu ciśnienia atmosferycznego? Uwalony czujnik?
Avatar użytkownika
piaseq
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 kwi 2015, o 12:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez slawek5t » 15 kwi 2015, o 21:48

Nie koniecznie, najpierw uporaj się z powyższymi usterkami.
Not lauf to wina zaworka na pewno. Pęka w nim sprężynka
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez piaseq » 15 kwi 2015, o 22:27

slawek5t napisał(a):Nie koniecznie, najpierw uporaj się z powyższymi usterkami.
Not lauf to wina zaworka na pewno. Pęka w nim sprężynka


OK. Dam znać co zdziałałem. Zaworek na pierwszy ogień.
Avatar użytkownika
piaseq
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 kwi 2015, o 12:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez slawek5t » 15 kwi 2015, o 22:55

Tak na marginesie : można drucikiem delikatnie przez króciec w zaworku sprawdzić czy tłoczek ładnie chodzi na sprężynce . No i oczywiście bajpas - mostek niebieskiego i czerwonego wężyka potwierdza usterkę n75
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości