slawek5t napisał(a):Tak na marginesie : można drucikiem delikatnie przez króciec w zaworku sprawdzić czy tłoczek ładnie chodzi na sprężynce . No i oczywiście bajpas - mostek niebieskiego i czerwonego wężyka potwierdza usterkę n75
Miałem dzisiaj trochę czasu po pracy i rozgrzebałem auto. Powyciągałem wszystkie rury dolotowe żeby nie przeszkadzały, zdjąłem pokrywę silnika, wyciągnąłem N75 i stwierdziłem co następuje:
- przewody podciśnienia/nadciśnienia są ogólnie podstarzałe;
- w wylocie od turbo było trochę oleju;
- N75 na wtyczce po włączeniu stacyjki dostaje 7V;
- rezystancja N75 29,6 Ohm czyli prawidłowa;
- N75 ma prawdopodobnie pękniętą sprężynkę bo nie czuć aby cokolwiek się w nim ruszało;
- wężyk od ECU wygląda na cały i niezasyfiony olejem.
No i z jazdy:
- auto na bajpasie nie wpada w notlauf;
- dolot trzeba składać czysty i suchy


[ Dodano: 2015-04-22, 22:36 ]
Serdeczne dzięki za pomoc. N75 wymieniony na nowy za 115zł z wysyłką. Niby Pierburg
