bit4you,
termostat - ok
korekcje - ok
początek kąta wtrysku - ok
dawka - ok (chociaż ja bym ją zwiększył do 3,2)
Przpływka powyżej 3000 obr/min zaniża wskazania. Można spróbować ją przemyć być może pomoże a następnie ponownie zlogować auto.
okolicach 2000 - 2400 masz przeładowanie. Zaworek N75 zbija ciśnienie, ale powyżej 3000 obr. powyżej 80% sprawności. Może to oznaczać, że być może jest na wykończeniu.
Grupa 010 wskazuje na jakąś nieszczelność. Posprawdzaj na początek wszystkie wężyki czy są szczelne (wychodzące od N75 oraz idący do ECU).
Obrotami na wolnych bym się nie przejmował.
[ Dodano: 2013-04-28, 10:13 ]
krzyś, co do napięcia to się nie wypowiem. Według mnie powinno być w miarę równo.
O rozjechaniu korekcji mogą świadczyć: lejące wtryski, lewe powietrze w układzie wtryskowym lub słaba kompresja na danym cylindrze.
A powiedz mi czy podczas porannego rozruchu (gdy jest zimny silnik) to auto zakopci? Jaki jest wtedy kolor dymu?