DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez krzyś » 24 cze 2015, o 20:22

kolego doładowanie strasznie kuleje.. obstawiam ,że geometria się przycina lub grucha
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez mateusz_918 » 4 lip 2015, o 11:21

witam wrzucę dziś logi pomógł by ktoś to wszystko poustawiać ?
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 4 lip 2015, o 12:21

mateusz_918 napisał(a):witam wrzucę dziś logi pomógł by ktoś to wszystko poustawiać ?


Śmiało wrzucaj pomożemy.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez mateusz_918 » 4 lip 2015, o 13:47

grzeje fure za 30 min bedą :-D dzieki
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez mateusz_918 » 4 lip 2015, o 14:32

DYNAMICZNE:
Grupa 010, 011:
Grupa 003, 004, 008:
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez mateusz_918 » 4 lip 2015, o 14:32

BASIC SETTINGS:
Grupa 004:
Grupa 003:
Grupa 000:
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez mateusz_918 » 4 lip 2015, o 14:34

STATYCZNE:
Grupa 013:
Grupa 001:

BASIC SETTINGS:

logu 11 nie szło zrobić
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 4 lip 2015, o 14:52

Dawka bardzo mała. W tej chwili wynosi 7,2-7,4 mg/suw. Trzeba ją zwiększyć do 3,0 mg/suw.
Termostat - ok
korekcje mogą być, choć na pierwszym cylindrze trochę za wysoka.

mateusz_918 napisał(a):BASIC SETTINGS:
Grupa 004:
Grupa 003:
Grupa 000:


To nie są logi grupy BS tylko zwykłe statyczne.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez mateusz_918 » 4 lip 2015, o 14:57

a dasz info jak to ustawić gdzie ?
dzięki za czas
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 4 lip 2015, o 14:59

EGR popsuł się lub jest zasyfiony, że nie działa. Ciekaw jestem jak wygląda kolektor ssący.
Przepływomierz również padł i nadaje się do wymiany. Zaniża dawkę w cały zakresie obrotów i auto nie jedzie w ogóle. Kiedy był wymieniany filtr powietrza?

Najpierw zrób porządek z EGRem i przepływomierzem. Zwiększ dawkę a dopiero później zajmiemy się turbiną i doładowaniem.
Mam nadzieję, że rozrząd dobrze jest ustawiony. No i zrób logi BS (nastawy podstawowe).


Ustawienie dawki biegu jałowego.
<
ustawianiedawki.jpg
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez mateusz_918 » 4 lip 2015, o 15:01

rozrząd na blokady więc 100% dobrze filtr 2 tyg temu wymieniany ok działam z egr

w prawo czyli do akumy
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 4 lip 2015, o 15:03

Tej jednej śruby tzw. serwisowej nie trzeba luzować aby zwiększyć dawkę. Wystarczy, że poluzujesz 3 śruby na torxa. O ile sie nie mylę to powinna pasować 30tka.


mateusz_918 napisał(a):w prawo czyli do akumy

Tak


mateusz_918 proszę dopisz o jakie auto chodzi (oznaczenie silnika i moc). Ja akurat wiem o jaki silnik chodzi, ale nie wszyscy ;-)
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 15 gości