DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez mateusz_918 » 4 lip 2015, o 16:11

vw golf mk3 1.9 tdi afn 110ps a mocno okręcić w prawo ?
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

 

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 4 lip 2015, o 16:18

Ale co śruby? Poczujesz kiedy będą poluzowane. Podczas luzowania śrub zmieni się dawka. Oczywiście dokręcając dawka również ulegnie delikatnej zmianie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez mateusz_918 » 4 lip 2015, o 16:22

ja odkręciłem 3 torksy na 30 i tę blokade ogólnie całosc można wyjąć i u dołu jest taki trzpień zaraz dam foto

Obrazek

tym trzpieniem kręcic w prawo tak tam jest wejscie na klucz
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 4 lip 2015, o 16:27

Żle żle żle. Nikt nie kazał Ci zdejmować nastawnika. Teraz tym trzpieniem musisz trafić w tłoczek w pompie. W tłoczku jest dziurka gdzie wchodzi trzpień.

Miałeś tylko poluzować śruby i puknąć/przesunąć nastawnik w prawo do momentu aż osiągniesz odpowiednia dawkę.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez mateusz_918 » 4 lip 2015, o 19:52

ogólnie tak zrobiłem znaczy się nie wiem czy zrobiłem przez mały kiks, który zapowietrzył mi pompę rozładowałem aku i ładuje teraz, ale odkręciłem kolektor wyczyściłem egr trochę był zasyfiony i cięzko chodził teraz lekko się otwiera i zamyka. troszke przepływomierz przeczysciłem pozkładałem i ładuje aku by porobić logi statyczne pompe też troszkę przestawiłem trafiłem w tłoczek, ale problem mam z odpowietrzeniem ponieważ mieszkam sam na wiosce i niema mi kto kręcić to luzuje węże wtryskowe i kręce rozrusznikiem troche to potrwa :kwasny:
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 4 lip 2015, o 19:58

Trzeba było przed skręceniem nastawnika zalać pompę ropą.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez mateusz_918 » 4 lip 2015, o 20:17

zalałem ale i tak z góry wszystko zleciało no mój błąd palio jak ten golf ożyje to kurierem leci kasta piw :-)

a odłączenie go do czasu kupna nowego coś da
przepływki
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 4 lip 2015, o 20:32

Jak nie podłączysz przepływki to auto będzie poruszać się jak zwykły diesel. Nie będzie miało mocy tak jak jest teraz. Zawsze możesz na jakiś czas podłączyć diodę aby oszukać przpływomierz.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez mateusz_918 » 4 lip 2015, o 20:33

aha a wiesz może jak to się czyni zwykła diode led
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 4 lip 2015, o 20:44

Nie diodę led a półprzewodniikową (np 1N4148) włożyć w kostkę przepływki, zgodnie ze schematem
test_z_dioda_5pin.jpg
test_z_dioda_5pin.jpg (10.36 KiB) Przeglądane 1273 razy

test_z_dioda_6pin.jpg
test_z_dioda_6pin.jpg (15.76 KiB) Przeglądane 1273 razy
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez mateusz_918 » 4 lip 2015, o 21:04

kurcze coś jest nie tak odpala na sek i gasnie pompa już odpowietrzona tryska jak głupia z węży wtryskowych
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 4 lip 2015, o 21:06

Nie zmieniałeś czasami ECU? Masz immo?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości