DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez krzyś » 9 gru 2015, o 21:27

Kiepsko turbina wstaje.. więc trzeba tu zrobić porządek, co do odpalania to jak kręci rozrusznik? Spróbuj też odpiąć wtyczkę od czujnika temp.płynu na rozgrzanym i zobacz jak odpali..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

 

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez Daro324 » 9 gru 2015, o 22:03

po odpieciu wtyczki odpala duzo duzo lepiej mozna powiedziec "na strzal", rozrusznik kreci dosyc żwawo
Daro324
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17 maja 2014, o 18:29
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez krzyś » 9 gru 2015, o 22:28

spróbuj vagiem w adaptacjach podnieść dawkę rozruchową.. jeśli to nie pomoże trzeba poprawić mapy startowe ,więc musisz się udać do tunera lub szukaj kogoś na forum kto by ci to zrobił..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez Daro324 » 10 gru 2015, o 10:33

a co jest powodem tak kiepskiego odpalania?

a turbina do czyszczenia rozumiem? czy zaworek 75 do wymiany?
Daro324
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17 maja 2014, o 18:29
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez trybik_gt » 23 maja 2016, o 22:34

Pacjent to Octavia 1,9 TDI AHF (przebieg 460 tyś)
Objawy: brak mocy (zamulenie), skokowe przyspieszanie po wciśnięciu gazu w podłogę.
Czasami wpada w tryb awaryjny, podciśnienia wymienione, N75 podmieniony (sprawny), EGR (wyszczony)
Poniżej wrzucam logi dynamiczne.
Uprzejma prośba o ocenę.

http://vaglog.pl/log_263535.html
http://vaglog.pl/log_263536.html
http://vaglog.pl/log_263537.html
http://vaglog.pl/log_263538.html
http://vaglog.pl/log_263539.html
http://vaglog.pl/log_263540.html

Mile widziane sugestie od czego zacząć naprawy.
coś klekocze ale się toczę ;)
Avatar użytkownika
trybik_gt
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13 lip 2012, o 22:24
Lokalizacja: warszawa

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez Karolek » 15 lut 2017, o 18:05

Karolek
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 17:58
Lokalizacja: Lubartów
Rocznik: 1994
Silnik: 1.9 tdi 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 17 lut 2017, o 11:19

Masz niedoładowanie w pełnym zakresie obrotów.
Przepływomierz mógłby lepiej trzymać. Wymień filtr powietrza lub umyj go płynem do mycia przepływmierzy.
Korekcje na drugim i trzecim cylindrze nie za ciekawe. Dość wysokie. Wtryski spróbuj zamienić miejscami i sprawdź czy korekcje idą razem za nimi.
Posprawdzaj dokładnie wszystkie wężyki idące od n75 do turbo i od kolektora ssącego do ECU. Sprawdź również dokładnie wszystkie połączenia idące od IC do turbo jak i od filtra powietrza do turbo. Ma być wszystko szczelne.

Jak nie będziesz w stanie sam sobie poradzić to podam Ci namiary do osoby, która pomoże i jest również z Lubartowa.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez Karolek » 17 lut 2017, o 19:09

Posprawdzałem wszystkie przewody i n75 był źle podłączony i dodatkowo zaślepiłem egr i przeczyściłem przepływkę co do korekcji to chyba trzeba będzie wtryski wymienić http://vaglog.pl/log-011_6BiOG2K.html
http://vaglog.pl/log-003_B74pl94.html

Te wtryski będą dobre? http://allegro.pl/wtryski-1-9-tdi-0-216 ... 42428.html
Karolek
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 17:58
Lokalizacja: Lubartów
Rocznik: 1994
Silnik: 1.9 tdi 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 18 lut 2017, o 14:57

Jest znaczna poprawa. Teraz to tylko lać ropę i jeździć.
Co do wtrysków - może i dobre będą. Końcówki WZM ponoć mają dobrą opinię. Pamiętaj tylko, że jak je założysz musisz sprawdzić początek kąta wtrysku raz dawkę paliwa.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez Karolek » 20 lut 2017, o 16:18

Golf dzisiaj dostał nowe końcówki wtryskiwaczy, ale korekcje niewiele się pozmieniały, może ma na te korekcje jeszcze coś innego ma wpływ.
Karolek
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 17:58
Lokalizacja: Lubartów
Rocznik: 1994
Silnik: 1.9 tdi 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe


Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 23 lut 2017, o 20:05

Po za logiem statycznym 013 wszystko jest ok. Korekcje straszne.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 22 gości