Witam wszystkich serdecznie, czy moge prosic o zerkniecie na logi i doradzenie co robic dalej.
Po krotce wyglada to tak, ze samochod mial zapieczone turbo, ktore sie w koncu rozsypalo. Wymienilem na inne, ale byl dalej problem z przeladowaniem, po podmianie N75 przeladowaniem ustalo, ale samochod i tak wpada w tryb awaryjny przy ok 3k RPM. Zrobilem wiec logi dynamiczne nastepujacych grup:
Log dynamiczny grupa 11:http://vaglog.pl/log-011_K322p2M.htmlLog dynamiczny grupa 8:http://vaglog.pl/log-008_ZMExbF0.htmlLog dynamiczny grupa 3:http://vaglog.pl/log-003_y51W9zS.htmlStwierdzilem, ze przeplywowmierz jest cos nie bardzo i zrobilem tzw. "test diody" po czym wykonalem nowe logi. Dodam, ze samochod z wpieta dioda zamiast przeplywki mocno odzyl i zrobil sie bardzo dynamiczny.
Grupa 3:http://vaglog.pl/log-003_0A309g.htmlGrupa 8:http://vaglog.pl/log-008_xXtm1w.html
Grupa 11:http://vaglog.pl/log-011_2qr1A.htmlNiestety mimo wszystko dalej wpada w tryb awaryjny i pojawia sie blad:
Bledy w VAG-gu po przejsciu w tryb awaryjny:
1 Fault Found:
17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation
P1248 - 35-00 - -
Zlogowalem wiec grupe 4
Grupa 4 (BS):http://vaglog.pl/log-004_16Wt0.htmlGrupa 4 (dyn):http://vaglog.pl/log-004_ZykFD.htmlZrobilem tez test zaworu w VAG i przy samym zaplonie slychac cykanie zaworu, natomiast przy odpalonym silniku nie ma absolutnie zadnej zmianej pracy silnika przy tescie, rowniez na logach widac, jesli dobrze rozumuje, ze sterowanie katem dynamicznym kompletnie lezy pomimo, ze wysterowanie zaworu jest na ponad 96%. Kat statyczny w grupie 0000 pozycja druga wynosi 51-54 stopnie. Prosze o informacje, jakie kroki podjac..
Wykrecilem z pompy celem ogledzin regulator cisnienia wewnetrznego, ale nie widac aby bylo z nim cos nie tak, oringi w porzadku, nic nie wyglada na zapieczone wytarte itp. Sprawdzilem rowniez przewody od N108, rezystancja 16Ohm widocznych przetarc na przewodzie brak, wtyczka rowniez ok.