DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez krzyś » 29 kwi 2013, o 17:13

palio ic i wszystkie weże wykluczyłem poprzez dorobienie zaślepek i napompowanie układu sprężarką trzymało 1,5 bara nigdzie nie uchodziło nawet kapke kolektor czysciłem uszczelka nowa egr zaslepiony ogladałem wszystko ze 100 razy wykluczam nieszczelnosć. skoro mówisz że wydech bez kata nie stawia oporów to już nie wiem gdzie szukać :-( nie mam pomysłów co może powodować te wolne wstawanie turba tylko ten szum nie wiem skad a może mi sie tylko wydaje
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez palio » 29 kwi 2013, o 18:11

Skoro wymieniałeś uszczelkę od ssaka to mam nadzieję, że odpowiednio ją skręcałeś ( od środka do zewnątrz i po trochu każdą po kolei a nie od razu jedną do oporu).
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 29 kwi 2013, o 19:14

palio45 napisał(a):Skoro wymieniałeś uszczelkę od ssaka to mam nadzieję, że odpowiednio ją skręcałeś ( od środka do zewnątrz i po trochu każdą po kolei a nie od razu jedną do oporu).


tak było robione jak piszesz ale przed czyszczeniem też byl ten problem właśnie wracam z garażu odkreciłem rure wydechowa przy turbo aby ujrzeć klape upustowa i jest domknieta jedyne co mi sie nie podoba to opory przy obracaniu wirnika w turbo. zawołałem ojca gazował i z okolic turba jest szum wszystko suche nic nie widac macałem reka zeby poczuc jakis podmuch i nic juz nie wiem jak szukac i gdzie
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 29 kwi 2013, o 19:25

Już sam nie wiem gdzie szukać przyczyny. Jak masz możliwość to podjedź do jakiegoś tunera na diagnostykę. Może on coś wymyśli.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 29 kwi 2013, o 19:33

a w samej turbawce coś sie może dziać? dodam ze co jakiś cas w trakcie jazdy załacza mi sie taki dzwiek jakby sowa raczej to turbo bo słychać z środka. ale dzieje sie to kilka razy a potem spokój nawet przez pare miesiecy i poczym znowu coś i chuczy i to napewno nie paski rolki łożyska.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 29 kwi 2013, o 19:38

Aż tak bardzo to się nie znam. Z tego co wiem to turbiny w 1Z są pancerne i ciężko je zajechać. Ale wszystko możliwe. A nie ma jakichś wyczuwalnych luzów?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 29 kwi 2013, o 19:43

luz jest tylko poprzeczny ale to minimalny i oliwy nie bierze, na strone goraca turba oleju nie puszcza susza tam sama sadza tylko.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


Postprzez palio » 4 maja 2013, o 16:42

maxx, napiszę tak pierwsze 4 logi wykazują, że przepływka się kończy i obcina dawki, turbo nie osiąga zadanego ciśnienia.

Następne logi po zamianie wężyków jest już znaczna poprawa. Turbo osiąga wartość zadaną z tym, że przepływka powyżej 3000 obr/min obcina dawkę. Masz chwilowe przeładowanie, ale N75 radzi sobie ze zbiciem ciśnienia.

Zrób logi dynamiczne od 1400 do 4200 obr/min do końca z gazem w podłodze.

Widzę, że silnik z + ale jakiś dziwny ten wirus. Dawka podniesiona na max czyli 51mg/str , a ciśnienie doładowania niewiele ruszone (albo wcale) i zapewne mapa przepływki nie ruszona.

Zrób jeszcze BS 003 i dynamicznego 010.

Coś dziwnego dzieje się z autem?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez maxx » 4 maja 2013, o 21:59

z logami będzie ciężko bo robił mi je bradley któremu bardzo dziękuje w moim mieście nikt nie był w stanie ich zrobić ba! co niektórzy nawet nie wiedzą co to logi.Z autem dzieje się to co pisałem w innym temacie kopci na czarno chociaż teraz mniej i szarpie od ok 1400 - 1700 nastawnik dobry , wyłączyłem impulsator i dalej szarpie. Myślisz ze możne być to spowodowane chipem ?? czy mam do tego warsztatu wrócić na jakieś poprawki ??
Avatar użytkownika
maxx
Badacz tematu
 
Posty: 251
Dołączył(a): 5 lis 2008, o 22:05
Lokalizacja: Ośw

Postprzez palio » 4 maja 2013, o 22:05

A to kolega bradley nie mógł wytłumaczyć co dzieje się z autem? Z tego co kojarzę to umie interpretować logi.

Mnie się wydaje, że ktoś gmerał w sterowniku. Widać to po mapie dawki. I wydaje mi się, że tu może leżeć przyczyna.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez maxx » 4 maja 2013, o 22:09

również wydaje mu sie dziwna ta mapa . Czyli jednym słowem mam wrócić do tego warsztatu
Avatar użytkownika
maxx
Badacz tematu
 
Posty: 251
Dołączył(a): 5 lis 2008, o 22:05
Lokalizacja: Ośw

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości