Diagnoza VAG-iem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Diagnoza VAG-iem

Postprzez jacek_dd » 29 mar 2008, o 21:28

Witam ! Zdiagnozowałem sobie silnik VAG-iem (1,9 TDI 1Z) i gość powiedział , że coś jest nie tak , ponieważ tester nie widzi wtryskiwacza na 4 cylindrze , sprawdziłem go i jest OK.Gość znowu przetestował silnik i znowu to samo , niewiem co to może być ? Silnik pali od kopa , oleju nie bierze ma moc a wskazania VAG-a coś są niezbyt wiarygodne . Mieliście kiedyś takie zdarzenie , bo niewiem co z tym robić .Jedyny mankament to trochę za duże drgania silnika na wolnych obrotach , ale przyczyną może być lekki luz na osi napinacza paska wieloklinowego.
jacek_dd
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 23:00
Lokalizacja: Miechów

Diagnoza VAG-iem

 

Postprzez młody88 » 29 mar 2008, o 21:33

za mało masz powietrza w kole zapasowym

[ Dodano: 2008-03-29, 20:37 ]
a tak na poważnie to albo wtryskiwacz, albo pompa albo silnik.
co dokładniej powiedział ci ten VAG
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez jacek_dd » 29 mar 2008, o 21:40

Nie widzi wtryskiwacza na 4 cylindrze ,
który jest na 100% sprawny bo go 2 dni temy sprawdzałem na maszynie.
jacek_dd
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 23:00
Lokalizacja: Miechów

Re: Diagnoza VAG-iem

Postprzez młody88 » 29 mar 2008, o 21:40

jacek_dd napisał(a): duże drgania silnika na wolnych obrotach , ale przyczyną może być lekki luz na osi napinacza paska wieloklinowego.


nie pisz tak! :wstyd: ten napinacz waży 0,5kg a silnik 200razy więcej jak on będzie nim trząsł???
silnik drży bo 4cylinder niedomaga

[ Dodano: 2008-03-29, 20:43 ]
to pompa albo silnik.
zostało sprawdzenie ciśnienia sprężania i wszystko wiemy
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez scols11 » 30 mar 2008, o 16:17

jacek_dd powiedz temu fachowcowi od VAG zeby sie nauczył go obslugiwac!!! Vag nie widzi wtryskiwacza trzeciego czyli sterujacego i to jest normalne!!!!! A co do drgan to kat wtrysku masz ok??? Powinien wynoscic 49-51!! A ty jaki masz???
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez jacek_dd » 30 mar 2008, o 17:04

Wymieniłem wczoraj rozrząd , pozakładałem blokady i okazało się ,że koło pompy wtryskowej było przestawione o 1 ząb za wcześnie , teraz silnik znacznie się uciszył , na wolnych obrotach trochę drży ale muszę wymienić tulejki na osi napinacza ponieważ jest trochę luzu i rolka skacze.Wtrysk sterujący był widoczny czwartego nie było widać .

[ Dodano: 2008-03-30, 17:10 ]
Opel , trochę nie masz racji z tym trzęsieniem , nawet drobina przyklejonego starego paska klinowego do któregoś koła , spowoduje duże drgania całego silnika a zwłaszcza w dieslu.
jacek_dd
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 23:00
Lokalizacja: Miechów

Postprzez scols11 » 30 mar 2008, o 19:45

Jesli pisze ze to trzeci jest sterujacy to tak jest i on nie jest widoczny !! A w VAG jest on niewidoczny jako czwarty!!!! Ustaw sobie jeszcze kat wtrysku i bedzie ok (zalecane przy kazdej wymianie rozrzadu) A Opel ma racje!!! Nic nie da ze zmienisz tulejki!!!!
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez jacek_dd » 30 mar 2008, o 22:07

Mam to auto od 2 miesięcy i powoli doprowadzam go do ładu .Chyba gość rzeczywiście nie umie się posługiwać tym VAGiem , ale do ustawienia kąta wtrysku będę musiał jeszcze raz skorzystać z jego VAGa .Poprzednia diagnoza była trefna z tymi wtryskiwaczami pompa była przestawiona o 1 ząb , jutro do niego zajrze sprawdzić teraz kąt wtrysku, zobaczymy co pokaże.
jacek_dd
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 23:00
Lokalizacja: Miechów


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości