DLUGO ODPALA NA ROZGRZANYM SILNIKU!!WIECIE COS O MODULE TDS?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

DLUGO ODPALA NA ROZGRZANYM SILNIKU!!WIECIE COS O MODULE TDS?

Postprzez dominek1984 » 6 paź 2008, o 16:07

WITAJCIE. jestem nowym uzytkownikiem tego modelu i dlatego mam mnostwo pytan.... mam teraz taki problem; na zimnym silniuku odpala jak igielka, bez zadnych problemow, natomiast po jezdzie (na rozgrzanym silniku po krotkim postoju) musze go dlugo krecic zanim zapali, po wizycie u mechanika stwierdzil ze potrzebuje jakiegos modulu TDS (ma on za zadanie oszukac silnik ze jest zimny)do wpiecia w jakas wtyczke w silniku( nie stety fachowo tego nie nazwe) moze ktos mial podobny problem. obecnie mam ta wtyczke wypieta i pali na dotyk ale jak najszybciej mam zdobyc to cudo do wpiecia. bardzo prosze o porade pozdrawiam DOMINIK :idea:
LISEK
Avatar użytkownika
dominek1984
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2 paź 2008, o 15:34
Lokalizacja: WLKP

DLUGO ODPALA NA ROZGRZANYM SILNIKU!!WIECIE COS O MODULE TDS?

 

Postprzez Reiven » 6 paź 2008, o 19:22

Chyba Cię ten mechanik w jajo robi, trzeba podpiąć VAG sprawdzić pompę i parametry wtrysku na gorącym silniku przy okazji zobaczysz czy są jakieś inne błędy i będziesz miał jasność.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: DLUGO ODPALA NA ROZGRZANYM SILNIKU!!WIECIE COS O MODULE

Postprzez SotoM » 6 paź 2008, o 19:41

dominek1984 napisał(a):WITAJCIE. jestem nowym uzytkownikiem tego modelu i dlatego mam mnostwo pytan.... mam teraz taki problem; na zimnym silniuku odpala jak igielka, bez zadnych problemow, natomiast po jezdzie (na rozgrzanym silniku po krotkim postoju) musze go dlugo krecic zanim zapali, po wizycie u mechanika stwierdzil ze potrzebuje jakiegos modulu TDS (ma on za zadanie oszukac silnik ze jest zimny)do wpiecia w jakas wtyczke w silniku( nie stety fachowo tego nie nazwe) moze ktos mial podobny problem. obecnie mam ta wtyczke wypieta i pali na dotyk ale jak najszybciej mam zdobyc to cudo do wpiecia. bardzo prosze o porade pozdrawiam DOMINIK :idea:

a tą wtyczke od czego ci odpioł?? od czujnika temperatury ukł.chłodzenia?? z przodu silnika??
moze masz tylko uszkodzony czujnik temperatury- tzw.systemowy on przekazuje sygnał o temp.chłodziwa do ECU i tak dalej.dlatago moze ci tak kiepsko odpalać. lub tez masz przestawiony poczatek kąta wtrysku.
Ale napewno ktoś sie jeszcze tu odezwie bardziej kompetentny...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez dominek1984 » 6 paź 2008, o 20:17

....prawdopodobnie od tego czujnika( ten czujnik skladal sie z czterech kabli) no i wskaznik temperatury przestal dzialac od tego wypiecia)

wiadomosc do REIVEN; przy okazji podpinalem sie do Vaga bo kontrolka od poduchy mi non stp swiecila i mam za duza opornosc na kablach czy cos w tym stylu po za tym tez jest cos z przeplywomierzem bo na 120 nie ma juz ducha!!! chyba sie zalamie bo od tygodnia mam tego goferka a tu same niespodzianki fuck!!!
LISEK
Avatar użytkownika
dominek1984
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2 paź 2008, o 15:34
Lokalizacja: WLKP

Postprzez SotoM » 6 paź 2008, o 23:12

dominek1984 napisał(a):....prawdopodobnie od tego czujnika( ten czujnik skladal sie z czterech kabli) no i wskaznik temperatury przestal dzialac od tego wypiecia)

wiadomosc do REIVEN; przy okazji podpinalem sie do Vaga bo kontrolka od poduchy mi non stp swiecila i mam za duza opornosc na kablach czy cos w tym stylu po za tym tez jest cos z przeplywomierzem bo na 120 nie ma juz ducha!!! chyba sie zalamie bo od tygodnia mam tego goferka a tu same niespodzianki fuck!!!

jak przy 120 nie ma siły jechać to sie zatrzymaj,zgaś go i odpal ponownie. jesli odrazy zacznie jechac to przyczyna jest zapieczona kierownica spalin w turbo.- trbine trzeba wyjąc rozebrac częśc goraca i wyczyscic kierownice. to standard w tych 110tkach... zadko bywa zeby sie rozsypał zaworek N75 od sterowania turbina.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 6 paź 2008, o 23:30

palenie na ciepłym - jedna zmiana w sofcie ECU załatwia problem raz na zawsze :cwaniak:

airbag - zobacz jaki numer błędu VAG pokazuje ... jeśli poduszka kierowcy - na 90% masz uwalomy zwijacz w kierownicy - gro przypadków to peknięte scieżki w taśmach zwijacza airbagu - mozna to lutowac - wprawny monter poradzi sobie z tym - jeśli nie masz zdolności manualnych - szukaj drugiego zwijacza ...

co do notlaufów - zobacz jaki bład turbiny masz - ciśnienie doładowania in plus czy minus - będzie wiadomo gdzie szukac

najlepiej podłącz VAG'a i zapodaj numery błedów tu na forum - będzie łatwiej szybciej i przyjemniej :D
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Reiven » 6 paź 2008, o 23:35

Na dzień dobry wymień ten czujnik temperatury i zobacz co się będzie działo.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dominek1984 » 7 paź 2008, o 08:38

Wielkie jollll forumowicze!!!! bez was zycie staje sie gorsze
LISEK
Avatar użytkownika
dominek1984
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2 paź 2008, o 15:34
Lokalizacja: WLKP

Postprzez thomek » 16 paź 2008, o 16:59

I co wyszło z tą usterką? mam ten sam problem z moją 110! Jak rozgrzany silnik to długo kręce nim odpali.
Avatar użytkownika
thomek
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 paź 2008, o 14:15
Lokalizacja: Świebodzin

Postprzez dominek1984 » 19 paź 2008, o 20:24

szczerze to nic nie robilem... mialem podpiac do vaga i podac na forum numery usterek ale wylecialo mi to z glowy.. dam znac jak to zrobie ale jak bys zrobil to wczesniej daj znac... ,tomhek,
LISEK
Avatar użytkownika
dominek1984
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2 paź 2008, o 15:34
Lokalizacja: WLKP

Postprzez thomek » 27 paź 2008, o 19:03

Uporałem się z długim odpalaniem na rozgrzanym silniku!!!
Mianowicie przełożyłem rozrusznik z "rozbitka" i problem znikł. Stary był mocno skorodowany i słabiej kręcił. Napewno mam też za słaby akumulator ale na chwile dzisiejszą musi wystarczyć. Silnik odpala natychmiast gdy jest ciepły lub zimny a wcześniej gdy był już ciepły to odpalał przy 7-8 obrocie wału.
Avatar użytkownika
thomek
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 paź 2008, o 14:15
Lokalizacja: Świebodzin

Postprzez dominek1984 » 27 paź 2008, o 19:50

witaj... ile cie wyniosl cie ten rozrusznik?? masz oryginal czy jakis zamiennik??? a jak sprawdzic czy ten co mam jest walniety
LISEK
Avatar użytkownika
dominek1984
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2 paź 2008, o 15:34
Lokalizacja: WLKP

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości