Kolego jeszcze może być motyw z zaworkiem zwrotnym na filtrze paliwa. Jeśli padł to paliwo będzie się cofać do baku i trochę będzie trzeba pokręcić nim żeby zapalić no chyba że, lubisz na zaawansowanej rezerwie jeździć to normalne będzie że, trzeba trochę pokręcić. Ja bym radził sprawdzić ten trop. To jest to ustrojstwo, które jest na filtrze paliwa zabezpieczone zawleczką (takie plastikowe). Odkręć przewody wyjmij to zatkaj najpierw króciec, który wychodzi na pompę i spróbuj drugim króćcem (od wężyka z baku) zaciągnąć powietrze jak przez słomkę potem zrób to samo zatykając otwór, który wchodzi do filtra. W którymś wypadku powinieneś poczuć opór że, nie da rady zaciągnąć powietrza. Jeśli nie poczujesz tego oporu lub będziesz czuł ale lekki a powietrze będzie leciało tylko wolniej to znaczy że, zaworek do wymiany. Jeśli wszystko będzie ok sprawdź jeszcze uszczelki (oringi) na tym zaworku czy wszystko jest szczelne na połączeniu zaworek- filtr.
PS: jak już auto odpaliłeś to układ się odpowietrzył jeżeli równo chodzi.