Długo pali zimny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez gonzales » 2 sty 2012, o 22:51

Zaworek wymieniony i problem jest ten sam... gdy jest 5-10stopni na + to pali prawie od razu 4-5sec, gdy spaada temp od 5 stopni i w dol to kreci coraz dluzej, co moze byc jesscze przyczyna?
gonzales
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 9 cze 2011, o 21:54
Lokalizacja: Białystok

 

Postprzez slawek5t » 3 sty 2012, o 02:35

gdy jest 5-10stopni na + to pali prawie od razu 4-5sec,

Kolego! To nie jest odrazu !
U mnie nawet przy -5 chwyta prędzej ! A i tak będe robił aby lepiej palił.
Bo wiem że da sie zrobić dużo lepiej....

Tutaj dowód : :)
http://www.youtube.com/watch?v=LZpHMvJv ... e=youtu.be

Filmik naszego kolegi forumowego :)

Sprwdzales swiece i kąt wtrysku ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez gonzales » 3 sty 2012, o 14:02

swiece zmienialem, kąta jeszcze nie ustawiałem.... jak ustawie to dam znac
gonzales
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 9 cze 2011, o 21:54
Lokalizacja: Białystok

Postprzez slawek5t » 3 sty 2012, o 14:24

No kąt jest bardzo ważny. Jak bedziesz miał odchylenie powyżej 15-20 no to już jest źle. Prawidłowo powinno być około 50.
U mnie to też pomogło, ale najwięcej dał akumulator.
Diesel musi miec poprostu kopa. Tak samo rozrusznik musi gwizdać a nie "przeskakiwać".

Napisz w jednym poście co już zrobiłes/sprawdziłeś/wymieniłeś.

Hehe duży juz ten temat się zrobił :) No ale dobrze.... zbiór cennych informacji :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez markim321 » 3 sty 2012, o 17:44

Koledzy, wczoraj miałem okazje pojeździć trochę Passatem B6 2.0 TDI. Auto z 2006r. Masakra odpalić to na zimno, trzeba kręcić z 15s. Kolega wyłożył za auto prawie 40tys i po kupnie posypała się turbina, pompa paliwa, są jakieś problemy z DSG i czasem utrata mocy spowodowana chyba filtrem FAP. Auto ma przejechane ok 130tys dopiero. Mój golf wyglądał koło niego jak pchła, ale w życiu bym się nie zamienił za B6 :mrgreen:

Poczytajcie o tym modelu, naprawdę dostarcza przewspaniałych wrażeń:
http://vwszrot.pl/index.php/archives/6
markim321
Czytacz
 
Posty: 113
Dołączył(a): 17 paź 2010, o 14:26
Lokalizacja: Nowy Dzików

Postprzez slawek5t » 3 sty 2012, o 19:06

Jakieś wadliwe te 2.0 silniki .


Powie mi ktos w koncu czy w dobrym miejscu mam zaworek zwrotny ? :D



[color=orange]EDIT :[/color]

markim321 napisał(a):Mój golf wyglądał koło niego jak pchła, ale w życiu bym się nie zamienił za B6


Masz racje. Maszyna ma byc przede wszystkim nie zawodna :D


[color=orange]EDIT 2 :[/color]

Czyściłem rozrusznik i nie kręci szybciej. Pewnie tulejki by pomogły. Albo dobrze kręci? Wkoncu to diesel i duże sprężanie....

Sprawdze jeszcze ten zaworek i dam znac.

Jak podnosze ten przezroczysty wężyk koło pompy to widac kilka bąbelków powietrza .
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez prezesik » 9 wrz 2012, o 12:57

Już naprawiłem - przeciąłem kabel zasilający cewkę przekaźnika, przedłużyłem przewody i przeciągnąłem do kabiny, założyłem przełącznik 0/1. Włączam stacyjkę, włączam na 5s przełącznik, potem wyłączam i odpalam.

Przypomnę - nawet po wymianie czujnika świece grzały ciepły/zimny ( bez różnicy ) przeszło 30 sekund. Auto vw polo 86c2f 1.4D silnik 1W.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości