Długo pali zimny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez slawek5t » 9 paź 2011, o 18:16

Czyli najpierw ten kąt ustawic na laptopie ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

 

Postprzez Golfik1986 » 9 paź 2011, o 18:33

sprawdzic czy nie jest przestawiony a jesli tak szukac przyczyny dlaczego...
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Bradley » 9 paź 2011, o 20:36

Golfik1986 napisał(a):przestawil mi kat vagiem i do sprzedazy bylo wszystko git

MAGIK! Ciekawe jak to zrobil bo... w gofrze 3 tak sie nie da.
Kat wtrysku ustawiamy przy pomocy vaga (aby go odczytac) ale mechanicznie paluszkami go przestawiamy. know how:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Golfik1986 » 9 paź 2011, o 21:11

o widzisz to juz wiem cos wiecej :ok: twierdzil ze przestawil vagiem a co zrobil tego nie wiem w kazdym razie nie kopcil z rana i nie bujalo cala buda
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez slawek5t » 10 paź 2011, o 13:24

Sam tez moge ustawić kąt w 1Z ? ?
Wystarczy ten kabel z allegro i laptop? Jaki program potrzeba ? ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez leopard » 10 paź 2011, o 23:57

slawek5t napisał(a):Czyli najpierw ten kąt ustawic na laptopie ?

to teraz ja dodam kilka zdań ... pompa podczas odpalania ma max wyprzedzony kąt wtrysku - dlatego że wewnątrz pompy nie ma wysokiego ciśnienia paliwa ktore ustala wyprzedzenie kata wtrysku podczas pracy silnika - cisnienie zastpione jest sprezyna (w przestawiaczu kata wtrysku ktora wyprzedza na maxa kat) - co ciekawe tu nie jest wazny sam kat wtrysku a zakres w jakim pompa jest przestawiana

tak wiec ustawienie pompy wtryskowej decyduje o odpalniu silnika - pozniej tak jak bradley napisal - AQ i sprawny rozrusznik (dotyczy to przede wszyskim aut z 2masowymi kolami zamachowymi)

ustawic kat wtrysku musisz "recznie" ale sprawdzasz dynamicznie VAG'iem - VAG podpowie czy ustawienie jest dobre czy nie - czy ewentualna dalsza regulacja jest wymagana
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez slawek5t » 14 paź 2011, o 20:50

W poniedziałek jade do mechanika ustawić ten kąt.
Zdam relacje :)

PS: pod filtrem paliwa jest nakrętka.... ona jest od spuszczania wody?
Odkreciłem i wszystko zleciało a potem leciał cały czas mały strumień.....
dlaczego ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez radomiak » 14 paź 2011, o 20:53

slawek5t napisał(a):PS: pod filtrem paliwa jest nakrętka.... ona jest od spuszczania wody?



tak do spuszczania wody przed zima


slawek5t napisał(a):Odkreciłem i wszystko zleciało a potem leciał cały czas mały strumień.....
dlaczego ?



spuszczasz tylko troche bo woda opada na dol a nie wszystko i zakrecasz aby nie lecialo nic z tego korka
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez slawek5t » 17 paź 2011, o 20:34

Własnie wrociłem. Ustawił mi dokładnie [ 48 ] nie wiem jakie to jednostki :) Mówił też cos o stopniu 1.3. Mówił ze nie bylo mocno źle ustawione.

Na dniach załoze lepszy akumulator i zobacze efekty.

Straszył mnie ze kompresji silnik może nie mieć.... Bo latem palił odrazu a teraz troche pokreci....

Nie wiem, zobacze, moze ten aku..... Bo super ten aku napewno nie jest.

3 błedy pokazał komputer:

- bład kolektora
- bład ciśnienia chyba
- błąd jakiegos zaworka chyba, lub przepływki powietrza?

Czyli chyba 2 błędy związane z turbiną.
Pewnie wina zaworka n75 w ktorym modziłem aby jechał ponad 140 kmh.
nie pamietam dokładnie nazw tych bledów.....


Co myślicie ? mi sie wydaje ze to nie wina aku..... Bo kreci kręci i nagle łapie i chmura dymu.

może to byc jeszcze wina świec ?
nie mam innych pomysłów......

narazie zobacze jak łapie po tym nastawieniu kąta :)
ale watpie zeby pomogło....

edit 2 : rano 18 październik godz 7:30.

Siemka. Przed chwilą wróciłem od dziewczyny. miałem okazje wytestować.
Dalej nie łapie odrazu... :/

Jak załapie to tak nie równo chodzi przez 2 sek.

Świece mogą byc winowajcą? ? ?

Bo jesli nie to brak kompresji ? :(

Teraz jest +1 stopień i odpalił nie za fajnie. A co dopiero gdy bedzie -10, - 20 i bede musiał do pracy rano jechac ? ? ?

Pomóżcie.

przy plus jeden powinien odrazu łapnąć a nie tam po 3 czy 4 sek.

Edit 2

Chłopaki wyczytałem że jest takie cos jak zawór n108.....
Może on miec wpływ na to ? ? ?

Pomocy..

pozdro
Sławek.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez leopard » 20 paź 2011, o 02:27

slawek5t napisał(a):Świece mogą byc winowajcą? ? ?

mogą
slawek5t napisał(a):Teraz jest +1 stopień i odpalił nie za fajnie. A co dopiero gdy bedzie -10, - 20 i bede musiał do pracy rano jechac

przy -10 podawana jest bardzo duza dawka paliwa (mapa rozruchowa) - auto zapali lepiej niż przy + 5 ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SanchoPancho » 20 paź 2011, o 14:37

przy -10 podawana jest bardzo duza dawka paliwa (mapa rozruchowa) - auto zapali lepiej niż przy + 5 ...[/quote]

Ciekawe, oby tak bylo :P bo ja mam ten sam problem co kolega ale odkryłem chyba powod na dniach bede go robił mianowicie 3 fajki dochodza pieknie (wpinaja sie)a 4 nie chce sie wpiąć i jest luźna wniosek ... grzeje na 3 świece i oby bylo to przyczyną takiego odpalania. I koledze tez radze sprawdzic te fajki.
Piłeś nie jedź, nie piłeś ... wypij :P

Moja Golfina :) zapraszam :P
http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfizna-vt34028.htm

Crash Test Golfa III jak na ten rok prod. to naprawde całkiem całkiem :)
http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPE ... re=related
Avatar użytkownika
SanchoPancho
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 10:52
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez slawek5t » 21 paź 2011, o 09:57

Przewody Ok.
Dzis rano w miare odpalił.... ale nie bylo az tak zimno....

Calkiem na początku przez 2 sek pracuje nie stabilnie .
Świece ? ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości