Własnie wrociłem. Ustawił mi dokładnie [ 48 ] nie wiem jakie to jednostki
Mówił też cos o stopniu 1.3. Mówił ze nie bylo mocno źle ustawione.
Na dniach załoze lepszy akumulator i zobacze efekty.
Straszył mnie ze kompresji silnik może nie mieć.... Bo latem palił odrazu a teraz troche pokreci....
Nie wiem, zobacze, moze ten aku..... Bo super ten aku napewno nie jest.
3 błedy pokazał komputer:
- bład kolektora
- bład ciśnienia chyba
- błąd jakiegos zaworka chyba, lub przepływki powietrza?
Czyli chyba 2 błędy związane z turbiną.
Pewnie wina zaworka n75 w ktorym modziłem aby jechał ponad 140 kmh.
nie pamietam dokładnie nazw tych bledów.....
Co myślicie ? mi sie wydaje ze to nie wina aku..... Bo kreci kręci i nagle łapie i chmura dymu.
może to byc jeszcze wina świec ?
nie mam innych pomysłów......
narazie zobacze jak łapie po tym nastawieniu kąta
ale watpie zeby pomogło....
edit 2 : rano 18 październik godz 7:30.
Siemka. Przed chwilą wróciłem od dziewczyny. miałem okazje wytestować.
Dalej nie łapie odrazu...
Jak załapie to tak nie równo chodzi przez 2 sek.
Świece mogą byc winowajcą? ? ?
Bo jesli nie to brak kompresji ?
Teraz jest +1 stopień i odpalił nie za fajnie. A co dopiero gdy bedzie -10, - 20 i bede musiał do pracy rano jechac ? ? ?
Pomóżcie.
przy plus jeden powinien odrazu łapnąć a nie tam po 3 czy 4 sek.
Edit 2
Chłopaki wyczytałem że jest takie cos jak zawór n108.....
Może on miec wpływ na to ? ? ?
Pomocy..
pozdro
Sławek.