Przepraszam zapomniałem ze było to opisane na pierwszej stronie .
Więc sprawdziłem swiece. był super dostęp do każdej.
Każda z czterech robi sie czerwona po ok 4 sek........ czyli OK.
Może tak byc że gdy aku rano wolniej kreci to auto dłużej zapala ?
Bo gdy odpalam z rana to duzo wolniej kreci niż w dzień.
Jutro dostane roczny dobry 80 AH i sprawdze. Napewno dobry bo sprawdzony.
Mój ma 75 ah ale pewnie ma kilka latek i juz nie ma tego kopnięcia z rana.
Wiec wina aku ?
A i jeszcze jedno pytanko. Może tak byc że:
- gaśnie kontrolka, zapłon, i nie odrazu zapala.
- gasnie kontrolka , czekam pare sekund jeszcze, pstryknie jakis przekaźnik i szybciej zapala.
Nie potwierdziłem tego ale może tak byc że w drugim przypadku szybciej odpala? ?
Jakby świece jeszcze grzały po zgaśnieciu kontrolki.
Czy podczas palenia się kontrolki świece nie dostatecznie zdążą sie nagrzać ?
Czy może wina leży po firmie świec ? U mnie na kazdej pisze ISKRA