Długo pali zimny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez slawek5t » 27 paź 2011, o 14:18

Gdy zimno to kontrolka gasnie mi po ok 4 sek więc chyba szybko. Gdy poczekam potem jeszcze ze 3 sek to pali duzo lepiej. Może tak ma być....

Przy nowszym Aku pewnie będzie jeszcze lepiej. Sprawdze i dam znac jak go dostanę.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

 

Postprzez kusiu » 27 paź 2011, o 17:38

slawek5t napisał(a):Gdy zimno to kontrolka gasnie mi po ok 4 sek więc chyba szybko. Gdy poczekam potem jeszcze ze 3 sek to pali duzo lepiej. Może tak ma być....

Przy nowszym Aku pewnie będzie jeszcze lepiej. Sprawdze i dam znac jak go dostanę.


Kolego, tak powinno być, bo pomimo tego, że kontrolka gaśnie, to przekaźnik jeszcze podaje prąd na świece przez kilka sekund. Dlatego pali lepiej, bo świece są bardziej nagrzane... Tak samo miałem w astrze i tak mam w golfie.. :) Dlatego czekaj, aż pyknie przekaźnik i dopiero kręć :)
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez slawek5t » 28 paź 2011, o 22:40

Miło że potwierdziles :) wlasnie gdy testowałem rózne opcje to zauwazyłem ze pali lepiej gdy zgasnie kontrolka i poczekam ze 3 sek na pstryknięcie .

Teraz mysle jakby to przerobic na jakąs kontrolke bo nie bede zawsze nasłuchiwał pstryknięcia... Jakies pomysły może macie ?

Jutro napewno dostane Aku 80ah roczne dobre , więc będzie KOP z rana :) napewno zaskoczy duzo szybciej. Choć teraz nie ma tragedii gdy odczekam te sekundy.... Kręci z rana bardzo wolno ale i tak po ok 1,5 sek załapie :) i już nie telepie nim jak chwyci. nie wiem czy ten kąt wtrysku pomógł czy może to czekanie 3 sek....

Oj ale bedzie na tamtym krecił :D domyslam sie bo widziałem jak u innych kręci....

Pozdro VW maniacy.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez marcin2105 » 13 lis 2011, o 18:13

U mnie kolego usunąłem usterke kupując nową listwe zasilającą świece bo w starej nie dociskało mi metalowych końcówek bo popękały plastiki dociskające. Koszt 160 zł w salonie bo nigdzie indziej tego nie można dostać ale problem zniknął. Bali jak benzyna równiutko tylko ja przy paleniu czekam po zgaśnięciu kontrolki aż stycznik pstryknie i wtedy palę i jest ok
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez slawek5t » 14 lis 2011, o 18:38

A jak ci palił na pękniętych ?

U mnie też troche popękane ale nie spadują

EDIT :

Mam juz akumulator. Kreci jak szalony :)
Sprawdze jak rano chwyci :)

Na tamtym jak kreciłem z rana to juz po 2 sek wolniutko krecił i fuksem auto łapało. Więc był strach o odpalanie gdzieś poza domem.

Teraz powinno być SUPER :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez marcin2105 » 15 lis 2011, o 20:38

Nie łapał na wszystkie cylindry odrazu tylko nim telepało
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez slawek5t » 16 lis 2011, o 18:27

U mnie tak jest z rana przez pierwsze 0.5-1 sek. Może to byc ta listwa ?

I u was po odpaleniu tez puści chmurke dymu ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez prekursor » 16 lis 2011, o 18:40

slawek5t napisał(a):U mnie tak jest z rana przez pierwsze 0.5-1 sek. Może to byc ta listwa ?

I u was po odpaleniu tez puści chmurke dymu ?

Czlowieku :!:
To jest Diesel. Musi kopcic.
A jak Ci to przeszkadza to kup sobie cos elektrycznego.
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Postprzez slawek5t » 16 lis 2011, o 18:48

Uspokój się najpierw ok ?

Jest różnica miedzy normalnym kopceniem a dużym.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez SanchoPancho » 16 lis 2011, o 22:49

slawek5t napisał(a):I u was po odpaleniu tez puści chmurke dymu ?


kolega prekursor wyszedl z założenia że zakopcil lekko więc nie ma co sie czepiać spokojnie panowie :P
Piłeś nie jedź, nie piłeś ... wypij :P

Moja Golfina :) zapraszam :P
http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfizna-vt34028.htm

Crash Test Golfa III jak na ten rok prod. to naprawde całkiem całkiem :)
http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPE ... re=related
Avatar użytkownika
SanchoPancho
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 10:52
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez prekursor » 16 lis 2011, o 23:32

slawek5t napisał(a):Uspokój się najpierw ok ?

Jest różnica miedzy normalnym kopceniem a dużym.


To oswiec mnie jaka to jest roznica.
I zdefiniuj kopcenie "normalne" i "duże". Mozesz nawet posłużyc sie rysunkiem.
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Postprzez kusiu » 17 lis 2011, o 00:00

U mnie teraz jak jest zimno wali taką mgłę, że nie widać nic dalej niż na 5 metrów, do tego kopci trochę jak jest zimny. Za to jak się nagrzeje, to ani deka smrodu :)
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości