Hmm a ten czujnik może miec cos wspolnego ? Gdzie on jest ? Nie znam sie na tym.
Jeśli Twój czujnik przekłamuje w drugą stronę w przeciwieństwie do mojego, tzn odczytuje wyższą temp. płynu niż jest w rzeczywistości to racja może być winowajcą, ponieważ skraca potrzebny czas do nagrzania i za szybko wyłącza obwód. Na Vagu można sprawdzić mniej więcej jaką podaje temp, porównując ja do temp powietrza na zewnątrz, ale najlepiej jest sprawdzić jego oporność. Znajduję się on zaraz przy końcu górnego węża, na króćcu blisko głowicy silnika, ma chyba żółtą plastikową obwódkę.
Dla próby przed porannym odpaleniem odłącz od niego wtyczkę, komputer odbierze to jako ekstremalnie niską temperaturę, będzie dłużej grzał świece, spróbuj odpalić i daj znać czy się polepszyło.
Nawet przy obecnej temp ?
Oczywiście, wystarczy lekko ruszyć wałem jutro nagram filmik i wrzucę to dziwne zjawisko