Dolot powietrza w TD

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Procent » 18 kwi 2010, o 01:56

I przy tych niby 164 koniach reszta się poprostu wysra. Tłoki Ci wywali przez maskę i korbę ukręci przy samej d***. Do takich modów są potrzebne kute części co tylko na zamówienie do AAZ. A to przerasta koszta tego silnika i lepiej kupić VR-kę i ją odnowić (pomalować i wyremontować). Napewno taniej wyjdzie. 140 koni dla tego silnika to już jest śmierć. Pascal pokaż wykres z hamowni że masz 132 PS :D
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Bradley » 18 kwi 2010, o 21:37

Pascal napisał(a):,a co do kkk k14 łatwa do podkręcenia plus do tego odpowiednia dawka ON i razem z tą pompą masz 164 konie..

Szczegolnie na tej suszarce..... dymu bedzie co nie miara :roll:
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez polliv » 20 kwi 2010, o 15:36

Procent napisał(a):140 koni dla tego silnika to już jest śmierć.

widziałem mocniejsze zmodzone 1.6TD z mk2 i jeździły.
tutaj przykład http://www.youtube.com/watch?v=Bc1lIyVP ... re=related silnik 1.6TD a wynik 125kw :lol:

[ Dodano: 2010-05-06, 11:35 ]
a ostatnio wyczytałem, że najmocniejszy AAZ powstał w Finlandii i posiada moc 260KM :-o :-o :-o
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

cron