Dopytanie....+

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Fasol » 4 sty 2009, o 17:52

tak jak napisał BialyUst, Temp. silnika powinna oscylować w 90 C nie mniej i nie więcej.Każda inna temp. może być spowodowana walniętym termostatem,nie szczelną chłodnicą,wyciekami płynu itp. itd. w 90% Przypadkach jest to wina Termostatu. Koszt jego nie jest powalający a problem zniknie
Fasol
 

 

Postprzez v12party » 4 sty 2009, o 18:25

Właśnie czytałem teraz w necie ze gostek miał D i mial do 75 st a potem kupił td i tez taka sama temp miał a przy 90stopniach włączał mu sie wentylator w tych 2 golfikach wiec wymienił termostaty i temp była taka sama 75st a jak doszło do 90 to mu sie wentylator znowu włanczał. A mechanik powiedział mu ze te auta taka juz maja temp moze u mnie jest tak samo ? bo szybko mi sie nagrzewa Obrazek
v12party
Czytacz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 26 gru 2008, o 11:37
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez BialyUst » 4 sty 2009, o 18:55

Niewiem nie wydaje Mi Sie W kazdej ksiazce pisze ze prawidłowa tem W ktorej powinien Chodzic silnik to Ok 90 Skonczylem Szkole Mechanika i Otym Sie uczylismy i tez bylo Ze ok 90 St C Wentylator Sie Włacza Po wyrzej 90 Przynajmiej tak powinien


Ps Teraz Patrzałem W ksiazce od mechaniki Samochodowej I Pisze Ze prawidłowa Powina Byc Miedzy 87 a 95 stopni ani mniej ani wyrzej :P
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez Golfik1986 » 4 sty 2009, o 19:04

BialyUst, tego sie trzeba trzymac kolo 90stopni to najbardziej optymalna temp.v12party, a jak mechanik tak ci gadal to chcial zrobic z ciebie wala. w kazdym aucie temp powinna osiagnac 90 lub w jej granicach. a co do wlaczania wentylatora roznie zalezy od wlacznika oryginalny ma na 92stopnie a podrubki chyba na 96stopni czy cos takiego
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez v12party » 4 sty 2009, o 19:09

No to bede musiał wymienić sobie go ale jeszcze 2 miechy pojezdze na nim :-D chyba ze wystartuje gdzies na obwodnice i go sprawdze :mrgreen: Obrazek
v12party
Czytacz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 26 gru 2008, o 11:37
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez BialyUst » 4 sty 2009, o 19:10

v12party, ogulnie jest tak ze jak masz nie dogrzany silnik to ci wiecej pali boo ciagle na ssaniu zeby do ciagle dogrzac
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez Golfik1986 » 4 sty 2009, o 19:10

zima tesh bym jezdzil z lipnym ale na lato nie polecam

[ Dodano: 2009-01-04, 18:11 ]
BialyUst, ale diesel TD chyba nie ma ssania bynajmniej moj TDI nie ma
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez v12party » 4 sty 2009, o 19:21

No dobra ale jesli silnik ma cuge nie kopci nic jest igla i mowie np ze termostat jest dobry to moze ma taka temperature moze juz taki wyszedł? Wiem jedno ze szybko mi sie nagrzewa i po przejechaniu 3-4km mam juz goraco w aucie :) ale moze spowodowane jest to ze nie daje mu wiekszych obrotów do nagrzania sie całkowice motorowi ? Bo dawkuje mu 2 tys obrotów max a przejezdzam 6-7 km tak po miescie i no mówię temp. ma 75. Tak jak pisałem wcześniej ze jakbym wjechał na obwodnice i mu obroty przytrzymał dałoby to cos? Obrazek
v12party
Czytacz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 26 gru 2008, o 11:37
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez Hellboy » 4 sty 2009, o 22:13

Ja mam silniczek tez 1.9TD
Od kiedy go kupiłem temp. jest zawsze 90stopni. Myślałem że to niesprawny termostat, wiec wymieniłem na wahlera. Podczas wymiany zobaczyłem, ze stary tez jest wahlera.. Po wymianie temp. nadal 80 stopni..... Jeżdże tak od marca bo nie wiem czego to moze byc wina. Czujnik temp. tez jest sprawny.
Hellboy
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 09:02
Lokalizacja: Poznań

Postprzez 360st0pni » 4 sty 2009, o 23:12

v12party to ten twój, golf musi byc niezle zamulony jak ty mu dajesz 2 tys obrotów takie obroty to daje sie do tej pory dopuki samochod nie zacznie lapac temperatury a jak juz zacznie lapac i ma powyzej 70 to krec go wiecej ja swojego krece do 3tys. i nie ma znaczenia czy to golf czy jakis inny samochod i nie wazne czy dizel czy turbo dizel czy TDi czy nawet jakis benzyniak kazdy samochod musi miec w granicach 90 stopni i nie sluchaj sie jakis mechaników co z wykształcenia są huj wie kim i pieprzą ludziom jakies bzdury ze ten samochód tak ma termostat zmien musowo. a i nie patrz na to ze w samochodzie masz gorąco bo ja jak jade i wskazówka temp. jeszcze nie zacznie wzrastac to tez mam juz cieplo.
360st0pni
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 22:43
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez v12party » 5 sty 2009, o 00:03

HEHE zamulony on nie jest jest zywiutki jak zyletka ale nie chce mu deptac dlatego ze po co ? i spalanie wzrosnie itp :-D no pojezdze to zobacze co i jak z nim a ja i tak nim max 70-80 smigam :-P
v12party
Czytacz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 26 gru 2008, o 11:37
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez Golfik1986 » 5 sty 2009, o 18:13

v12party, diesel jak sama nazwa wskazuje silnik wysokoobrotowy wiec co jakis czas musisz go przedmuchac. a jak bedziesz jezdzil caly czas na 2tysi obrotow to w koncu turbo ci padnie. a co do spalania to sa setne litra roznicy wiec nie ma co na tym oszczedzac a przyjemnosc z jazdy tesh jest wieksza :-P
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości