Dymi na białawo

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Dymi na białawo

Postprzez Roni1985 » 9 cze 2009, o 19:44

Witam wciąż borykam sie z problemami w moim TD wymieniłem walnieta uszczelke pod głowica i byłoby super gdyby nie fakt ze strasznie dymi na wolnych obrotach jest to biały dymek przy wyprzedzaniu czy zwyklym przyspieszaniu dymi jak cholera na ciemno :-( juz nie wiem co to moze byc bo plynu ne bierze... drugie pytanie jak wymieniłem boostpina to trzeba na pompie cos regulowac z dawka paliwa???
Avatar użytkownika
Roni1985
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 15:46
Lokalizacja: Jelenia Góra - Wrocław

Dymi na białawo

 

Postprzez Repsol » 9 cze 2009, o 20:19

A olej bierze :?:
Jak zmieniałeś uszczelkę to sprawdzałeś wtedy szczelność głowicy na gorąco :?:
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

Postprzez Legionista » 9 cze 2009, o 22:15

Jeżeli kopci na biało to spala płyn. Sprawdź ciśnienie na cylindrach
Lub wymien swiece zarowe
A kopci ci na ciepłym silniku czy na zimnym??
dokladnie sprawdz weze od dolotu, Albo sprawdz czunik temaperatury bo jak padł to na kompa bedzie podwał minusowe temeperatury i bedzie ci kopcił na czarno
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez SotoM » 9 cze 2009, o 23:32

na biało moze kopcił jeśli bedzie z byt duzą dawka paliwa(słabo rozpylona,lejaca) czyli wtryski leja a nie rozpylaja...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Procent » 9 cze 2009, o 23:34

A jak leją wtryski to czasem spalanie się nie zwiększa?? Bo tak mi ostatnio mechanik mówił i nie wiem czy to prawda
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 9 cze 2009, o 23:55

wieksze spalanie....to jest ch....j w porównaniu z tym ze wypalają ci sie przez to dziury w denkach tłoków....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Procent » 10 cze 2009, o 00:04

No, ale jeżeli Roni1985 ma większe spalanie to być może i to. Trzeba szukać "dziury" w całym...
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 10 cze 2009, o 00:11

czyli sprawdzić wtryski... bo Roni1985 jaki ma motor?? tego wyzyłowanego TD - GTD. bo tam raczej wtryski sie zmienia na drugie,nie zmienia sie końcówek... nie wiem - w TDI głownie siedzę
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Procent » 10 cze 2009, o 00:14

Czyli Roni... Sprawdź wtryski. Prosto i na temat. A jak już będziesz wiedział ocb to napisz
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 10 cze 2009, o 02:32

SotoM napisał(a):wyzyłowanego TD

czopikowe wtryski jeśli to AAZ ... nowe końcówki + regulacja ciśnienia otwarcia
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Roni1985 » 10 cze 2009, o 16:09

Panowie dymi na ciepłym silniku pod czas ciagłej jazdy ,własnie walnołem trse na podkarpacie i wpierdzelił prawie 4 litry oleju wtryski są ok tak stwierdził mechanior.... nie wiem co mu nie gra caly czas dalej:-( aha motor to jak ktos okreslił wyzylowany 1,9 TD posiadam
Avatar użytkownika
Roni1985
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 15:46
Lokalizacja: Jelenia Góra - Wrocław

Postprzez Procent » 10 cze 2009, o 16:40

To mi wygląda na uszczelkę pod głowicą. Być może się mylę, ale chyba na to wygląda.Bo uszczelkę pod głowicą po około 1000 km trzeba dociągnąć z tego co słyszałem. Inni znają się lepiej. Leopard jest w tym obcykany
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości