Dymi podczas dodawania gazu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Bradley » 25 lip 2011, o 20:42

a masz sprawne tlumiki i katalizator? :)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

 

Postprzez RAQnio_V » 25 lip 2011, o 22:05

u mnie na zimnym przy benzynie kopci podobnie więc myślę, że nie ma co panikować ;)
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom :D
Avatar użytkownika
RAQnio_V
Badacz tematu
 
Posty: 381
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 06:22
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Kriss_Lodz » 25 lip 2011, o 22:08

Nic w tym niepokojącego nie zauważyłem, może po za minimalnie zmienionym momentem wtrysku :mrgreen: przy następnej wymianie rozrządu poprawić ;-)
Nie masz co zrobić z kasą ????

Zostań klientem stacji ASO :)
Avatar użytkownika
Kriss_Lodz
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:00
Lokalizacja: Łódź

Postprzez AdiK__ » 25 lip 2011, o 22:16

Wg. mnie również jest dobrze ;) da-w-id, chyba nie wiesz jakie sa objawy uszczelki skoro tak piszesz :) Nie przejmuj się klekot musi kopcic normalna rzecz :)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Gadom » 25 lip 2011, o 23:21

Jak mówicie ze ok to ok ;) Chociaż filtr powietrza do wymienienia mam, bo jak go za mocno przyciskałem az czarno było w pewnym momencie ;P później znów tak na niebiesko :P
Avatar użytkownika
Gadom
Badacz tematu
 
Posty: 212
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 15:50
Lokalizacja: Piechowice/Jelenia Góra

Postprzez Kriss_Lodz » 25 lip 2011, o 23:44

to że przydymił na czarno to właśnie prawidłowy obiaw :) zwłaszcza jak go przyciśniesz, masz lekko przestawiony kąt wtrysku dlatego wydaje ci się że dymi na siwo ( bo w zasadzie trochę dymi na siwo ) jak w dieslu pada uszczelka pod głowicą to uwierz mi że wskazówka od temperatury była by szybsza od obrotomierza :hyhy:
Nie masz co zrobić z kasą ????

Zostań klientem stacji ASO :)
Avatar użytkownika
Kriss_Lodz
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:00
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Gadom » 26 lip 2011, o 01:00

Kriss_Lodz, a da się samemu ustawić prawidłowo kat wtrysku? A jak nie to drogi taki zabieg ?:P
Avatar użytkownika
Gadom
Badacz tematu
 
Posty: 212
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 15:50
Lokalizacja: Piechowice/Jelenia Góra

Postprzez Kriss_Lodz » 26 lip 2011, o 08:25

Rozrząd zmieniałeś sam ?? jeśli zmieniałeś sam to kilka wieczorów przy miłej lekturze i żaden diesel z pompą na pasku ci nie straszny :mrgreen: a jak nie robiłeś sam rozrządu tylko zleciłeś to w warsztacie to po prostu przy następnej zmianie zwróć im uwagę że miałeś źle ustawiony kąt na pompie.
Nie masz co zrobić z kasą ????

Zostań klientem stacji ASO :)
Avatar użytkownika
Kriss_Lodz
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:00
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Gadom » 26 lip 2011, o 14:17

Kriss_Lodz, no mechanik, ok przy zmianie jak nie zapomnę przypomnę ;) Dzieki wielkie ;)
Avatar użytkownika
Gadom
Badacz tematu
 
Posty: 212
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 15:50
Lokalizacja: Piechowice/Jelenia Góra

Postprzez michail55 » 5 sie 2011, o 01:14

sprawdz nastawnik dawki paliwa moze byc zle ustawiony i dawac za duzo i dlatego dymi albo turbina zaczyna szalec a moze tez byc katalizator w co watpie diesel zawsze dymi w mniejszym badz tez w wiekszym stopniu

[ Dodano: 2011-08-05, 01:15 ]
ale tez moze byc nastawnik do regeneracji a jak stoisz z obrotami na jalowym biegu
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Gadom » 7 sie 2011, o 01:49

Na jałowym trosze poniżej 10tys
Avatar użytkownika
Gadom
Badacz tematu
 
Posty: 212
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 15:50
Lokalizacja: Piechowice/Jelenia Góra

Postprzez Kriss_Lodz » 7 sie 2011, o 22:54

michail55, jak by to był nastawnik to był by problem z odpalaniem, i masa innych objawów, marne przyspieszenie, a przedewszytkim potworny czarny kopciuch z racji przedawkowania.
Nie masz co zrobić z kasą ????

Zostań klientem stacji ASO :)
Avatar użytkownika
Kriss_Lodz
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:00
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości