darkker napisał(a):tokarszczak, też walczyłem z tym błędem i z kopceniem na biało. Okazało sie u mnie ze szlak trafił mi klin na kole zębatym na wale. Wymiana koła, szlif czopa wału i nowy pasek załatwiło problem. Jak się ścina klin a silnik jest ciepły to pali , inaczej jak silnik zimny to trzeba go chechłać a jak zatrybi to za autem biało. To że jest wilgotny to nie znak że leje, moze miedziana podkładka pod wtryskiwaczem jest do d..py
Zobacz czy koło pasowe na wale nie lata na boki jak zapalicz silnik
A przestawiał ci się rozrząd?
Bo u mnie jest wszystko ok, a wczoraj jadąc do roboty podczas gdy się zakrztusił po raz kolejny silnik zgasł do tej pory nie chce mi odpalić, a przez te pare dni nie miałem problemów z odpalaniem, czy na ciepłym czy zimnym silniku.
Pikuś ja programu robionego nie miałem więc to nie to.