u mnie też tak jest i widziałem nawet w nowszych autach ten objaw więc się nim specjalnie nie przejmuję.
Moje mk3 “go to work, send your kids to school follow fashion, act normal walk on the pavements, watch T.V. save for your old age, obey the law Repeat after me: I am free”
a jak go odpalasz, to długo silnik kreci za nim zaskoczy?? bo przez te kilka sekund krecenia do cylindra jest podawane paliwo ktore sie spala przy zastartowaniu i dlatego jest taki bąk... mój takze bonia łupnie z rańca i sie tym w ogole nie przejmuje...
no wlasnie gadalem ze znajomym i tesh tak mowil ze ma u siebie ale ja nigdy tak nie mialem i to mnie zastanawia. teraz powiem ze pali na dotyk jak byly mrozy musial zakrecic z raz rozrusznikiem zanim odpalil
[ Dodano: 2010-02-27, 14:58 ]
vwolf napisał(a):prawdopodobnie kapie ci wtrysk
jakie tego konsekwencje tylko u pompiarza sprawdzenie??
wtryski sprawdzisz VAG'iem. praca wtrysków musi by jak najbliżej +/- 0,.... jak już są na ponad +/-2,... to już lipa. są bardziej lejące niż rozpylające. lejący wtrysk spowoduje wytopienie dziury w tłoku...
Ale może nie ma co się stresować bo może jest wina jakości paliwa a nie stanu twojego silnika...