Dziwna sprawa z grzaniem.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Dziwna sprawa z grzaniem.

Postprzez Mattieldz » 19 lis 2011, o 00:41

Witam, posiadam golfa 1.9 SDI i mam mały problem otóż jakiś czas temu jeżdziłem nim i było wszystko w porzadku, golf mial przerwę w jeżdzie( 6 miesięcy stał) i przed wczoraj na nowo 'ożył' i mianowicie gdy pojeżdżę samochodem to wskażnik temp. wody nie chce się podnieść.. a ciepłe powietrze wieje aż gorąco w kabinie :) chłodnica jest zimna, przewody też czyli takjakby się nie zagrzał a przecież jeżdzilem nim kilka dobrych KM więc to trochę dziwne, zmieniane były czujniki (na kilka, kilka kolorów też) i bez zmian, vag nie pokazuje żadnych błędów, prosiłbym o pomoc od czego zacząć diagnoze hmm :)
Mattieldz
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 24 sie 2011, o 20:41
Lokalizacja: Łódź

Dziwna sprawa z grzaniem.

 

Postprzez SotoM » 19 lis 2011, o 01:38

skoro mechanicznie z układem chłodzenia jest wszystko w porządku to wychodzi na to ze problem tkwi w zegarach cos odpowiedzialne za wskaznik temp.padło...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Mattieldz » 19 lis 2011, o 02:00

da się to jakoś 'głębiej' sprawdzić? czy nie bardzo
Mattieldz
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 24 sie 2011, o 20:41
Lokalizacja: Łódź

Postprzez kusiu » 19 lis 2011, o 15:21

Mattieldz napisał(a):da się to jakoś 'głębiej' sprawdzić? czy nie bardzo

Zacznij od Nagrzania silnika i sprawdzeniu w vagu w wartosciach blokow mierzonych Temperatury siknika. Jezeli bedzie ok 80-90 stopni,to zkaznik powinien pojsc w gore. Jezeli nie, to mozesz sprobowac rozebrac licznik, popryskac srodkiem do stykow i docisnac wtyczke. Spotkalem sie z tym w polo, ze wtyczka nie siedziala idealnie i nie dzialal wskaznik paliwa.
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez leopard » 21 lis 2011, o 02:03

kusiu napisał(a):Jezeli bedzie ok 80-90 stopni,to zkaznik powinien pojsc w gore

jesli uda mu sie to nagrzac do 70'C to bedzie sukces ... to jest SDI
czytaj - z dawka paliwa "tyle co kot naplakal" - bez doladowania ktore powoduje wzrost temperatury spalania i chlodnica wielka jak w tirze ;)

VAG prawde powie - w 017 masz test elementow wykonawczych - sprawdz czy wskazowki zegarow zyja
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Snejk18 » 21 lis 2011, o 20:11

leopard napisał(a):VAG prawde powie - w 017 masz test elementow wykonawczych - sprawdz czy wskazowki zegarow zyja


To u nas w golfach da radę coś takiego zrobić ??
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez Mattieldz » 23 lis 2011, o 14:39

Dziękuję za odpowiedzi, silniczek szybko się nagrzewa, po podłączeniu innego czujnika 'na szybko' wskazówka ruszyła czyli licznik jest ok, diagnoza- styki styki styki no w sumie golf stał na ogródku trochę czasu
pozdrawiam i problem rozwiązany
można zamknąć.

@leopard
licznik nie jest podłączony do linii diagnostycznej- nie sprawdzimy wskazówek :(
Mattieldz
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 24 sie 2011, o 20:41
Lokalizacja: Łódź

Postprzez leopard » 24 lis 2011, o 00:03

Mattieldz napisał(a):@leopard
licznik nie jest podłączony do linii diagnostycznej- nie sprawdzimy wskazówek

przepraszam - zapedzilem sie ... w audi juz jest ... szkoda bo to dobra podpowiedz jesli chodzi o sprawdzenie zegarow (szczegolnie stabilizatora napiecia w plycie zegarow)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości