dziwne szarpanie przy lekkim przyśpieszaniu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez piootrek » 12 sty 2008, o 23:39

Tak robiłem bez vag,trudne?Na pewno wymaga uwagi bo to rzecz delikatna.A z góry nie da się przedmuchać bo pełne paliwa, dopiero jak wyciągniesz to wyleje się wszystko...Ja zrobiłem takimi półśrodkami, warto zastosować się do opisu...
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Groch367 » 13 sty 2008, o 00:15

jestem pelen podziwu :) ;-)
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez Korczak » 20 sty 2008, o 13:12

hej mialem podobny problem tak ze wymienialem poduszki ale to niestety nic nie pomoglo podlaczylem samochod pod kaputer okazalo sie ze jest to sterownik pompy regeneracjia kosztuje ok 600 zl
pozdrawiam
Korczak
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 24 lis 2007, o 23:57
Lokalizacja: Lębork

Postprzez Groch367 » 20 sty 2008, o 15:44

to drogo
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez kfiatek19 » 26 sty 2008, o 21:09

Dzięki wszystkim formowniczą!!! Dzisiaj przeczyściłem nastawnik i wszystkie objawy przeszły i do tego jak by mocy dostał, jeszcze raz dzięki, to nic trudnego, sugeruje próbować samemu, tylko ostrożnie z ustawieniami śrubek, jak jedną w innej pozycji ustawiłem i nie chciał odpalić.
kfiatek19
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 6 sty 2008, o 15:26
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Groch367 » 28 sty 2008, o 12:34

moze podzelić sie szczegolami swojej naprawy jak to robiles :-D

i oczywiscie z czego zrobiles klucz do tej dziwnej śruby :-o
moze też spróbuje sam :-/
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez kfiatek19 » 31 sty 2008, o 12:51

Postępowałem dokładnie wg zamieszczonej już wcześniej instrukcji http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... nastawnika
Ten trójkątny klucz zam sobie zrobiłem z kawałka metalu, przestrzegam z dokładnym zapisywaniem ustawień śrub. Pozdrawiam
kfiatek19
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 6 sty 2008, o 15:26
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez piootrek » 1 lut 2008, o 20:54

groch367, taki klucz do nastawnika kosztuje na allegro 57 zł.Ja naciąłem śrubę brzeszczotem i odkręciłem śrubokrętem :D
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Groch367 » 2 lut 2008, o 17:22

ok to nie problem wlasnie tez tak myslalem z tym kluczem :-| tylko chlopaki powiedzcie mi jeszcze jak mocno dmuchać kompresorem pod te plytki i w ktorym miejscu dokladnie zeby nic nie uszkodzic i kiedy bede pewny ze wydmuchalem ten syf czy co tam zalega
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez piootrek » 2 lut 2008, o 22:21

Rozbierz go w/g instrukcji.Na pewno będzie trwalszy efekt.Pisałem Ci, że ja przedmuchałem bo nie wiedziałem jeszcze jak rozebrać (nie miałem instrukcji).
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Groch367 » 2 lut 2008, o 23:02

no tak ale rozleguluje dawke paliwa a zbytnio nie wiem czy potem złoze :-(
najchetniej oddałbym komuś z okolic nysy taka robotke kto chcialby zarobić niech się zgłosi :-D
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez darkker » 3 lut 2008, o 16:18

Miałem to samo ale dostałem namiary na kolesia z warszawy i zrobił mi to. Koszt 250 zł po utargowaniu :lol: Podłaczył Vag'a , sczytał jakies tam parametry wykręcił mojego i wstawił swój.Ustawił jakies tam napięcie na czyms tam,pokasaował błędy,ustawił dawke paliwa i jakies tam inne żeczy. Trwało to jakieś 1,5 h dodatkowo ustawił mi kąt wtrysku. Wszystko u mnie w garażu i na miejscu.
Jak by ktos chcial skozystac z jego usług to jego numer tel:503 399 909
Ja jestem bardzo zdowolony. U mnie wołali sobie ok 500 zł i na tydzień zabierają auto( sam nastawnik wysyłają do Tucholi)
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości

cron