Dziwne szarpanie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 14 mar 2013, o 19:12

Tzn odpiąłeś impulsator, który znajduje się na skrzyni biegów tak?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez krzyś » 14 mar 2013, o 19:23

tak po odpięciu nie szarpie.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 14 mar 2013, o 19:36

Sam to robiłeś czy komuś zleciłeś? Możliwe, że został źle złożony.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 14 mar 2013, o 19:44

oczywiscie ze sam nie mam zamiaru płacic partaczom. na 100% jest dobrze złożony. dobrze polutowane wirnik nie ociera ustawione rsw na vagu ale niedawno zdjełem nastawnik ponownie i ruszajac pierscieniem prawo lewo przycina się dość spory opór stawia i to pewnie jest problem tylko czy jest na to jakis sposób zeby ten pierścień sie nie przycinał
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 14 mar 2013, o 19:52

Robił to kolega zgodnie z tą instrukcją -> http://www.skierniewice.info/golf/instr ... awnika.pdf
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 14 mar 2013, o 20:02

Tak czytałem tą instrukcję. wsio zrobione jak napisane lecz bez tego by sie obeszło. zdziwiło mnie ze nastawnik był czysty mam nalatane 360tys. jakiś pomysł? :-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 14 mar 2013, o 20:09

A może spróbuj odpiąć wtyczkę od wtrysku sterującego. Może on się podwiesza.

Jam mam nalatane około 600tyś i nastawnik jak na razie nie ruszany :)
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 14 mar 2013, o 20:18

sporo :-) nie próbowałem odpinac wtrysku jedynie mierzyłem opór i jest ok. wtrysk jakby byl to by raczej na wyższych obrotach szarpał a odpiecie impulsatora powoduje ze szarpania nie ma co wskazuje na nastawnik.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 14 mar 2013, o 20:27

To to akurat wiem doskonale :-P
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 14 mar 2013, o 20:36

co z tym pierścieniem w pompie? mozna jakoś ten tłoczek spolerować żeby sie to nie przycinało?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 14 mar 2013, o 20:42

A tego akurat nie wiem. Na ten temat muszą się fachowcy wypowiedzieć.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kepa4 » 14 mar 2013, o 21:22

Bardzo się cieszę, że trafiłem na ten temat. Czytając Wasze wypowiedzi jestem na 99% pewny, że coś jest nie tak z moim nastawnikiem pompy (szarpanie przy 1500-2000 obr, na 4, 5 biegu).

Przeczytałem zamieszczoną instrukcję i doszedłem do wniosku, że sam raczej nie dam rady tego zrobić.

I tutaj pojawia się moje pytanie.
Czy jest na forum lub Wy koledzy znacie dobrego fachowca w okolicach Częstochowy, któremu mógłbym ze spokojna głową powierzyć samochód do wyeliminowania tego problemu?
Obrazek
kepa4
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 28 wrz 2012, o 12:42
Lokalizacja: Częstochowa

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

cron