dziwne zachowanie dzisiejszego ranka 1,9tdi

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

dziwne zachowanie dzisiejszego ranka 1,9tdi

Postprzez CINKERS » 6 lis 2007, o 13:26

witam

podczas odpalenia nie wszedl odrazu na swoje obroty tylko wczesniej pozwolil sobie na nie rowna prace tak jak by nie palil na wszystkie gary takie falowanie obortow ale bardzo energiczne no i oczywysiscie caly silnik telepie trwa to kilka sekund moze 5 sekund i jest ok

acha i jak gasze silnik to to towarzyszy przy tym takie uderzenie jak by cos bylo luzno!!

co to moze byc ciezko mi opisac to ze szczegolami
Avatar użytkownika
CINKERS
Czytacz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 26 maja 2007, o 09:20
Lokalizacja: gdynia

dziwne zachowanie dzisiejszego ranka 1,9tdi

 

Postprzez ad@m » 6 lis 2007, o 13:53

Przy odpalaniu na dużym mrozie mam to samo, pali na 3, a dopiero potem na wszytskie - przyczyny nie znam (moze wtryski, może pompa) sam jestem ciekaw
Co do dźwięku przy gaszeniu motoru, jeśli to taki metaliczny dźwięk, to nie chcę byc wyrocznią ale stawiam na dwumas :( Dopóki jeździ to nie wymyślaj ;)
ad@m
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 5 lis 2007, o 09:34
Lokalizacja: stąd LUB...

Postprzez CINKERS » 6 lis 2007, o 14:28

dzieki za odpowiedz poczekam jeszcze moze ktos bedzie mial inny pomysl a moze zwyczajnie siwece???
Avatar użytkownika
CINKERS
Czytacz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 26 maja 2007, o 09:20
Lokalizacja: gdynia

Postprzez ad@m » 6 lis 2007, o 14:45

u mnie wymiana świec nie pomogła, może po prostu paliwko takie mamy...
ad@m
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 5 lis 2007, o 09:34
Lokalizacja: stąd LUB...

Postprzez gczester » 12 lis 2007, o 12:40

Generalnie śfiece służą do łatwego odpalenia, jak juz zaŁapie to powinien chodić w miarę równo. Jeżeli już To ja bym obstawiał końcówki wtryskiwaczy. ale bardzo bardzo możliwe jest wcześniej wymieniane PALIWKO.
gczester
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 21:18
Lokalizacja: SKIERKI

Postprzez sipset » 15 lis 2007, o 02:32

to nie wina paliwka. Sprawdzcie kat wtrysku, to jest wazne, ma tez spore znaczenie na spalanie. Do tego oczywiscie wtryski i wszystkie oleje powinny byc "sprawne". Swiece zarowe tez nie zaszkodzi sprawdzic
pozdro

JESLI KTOS POMOGL DODAJ PUNKCIKA
Avatar użytkownika
sipset
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 15 lis 2007, o 01:17
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez CINKERS » 15 lis 2007, o 09:35

jak sie sprawdza kat wtrysku i wtryski???
Avatar użytkownika
CINKERS
Czytacz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 26 maja 2007, o 09:20
Lokalizacja: gdynia

Postprzez sipset » 15 lis 2007, o 10:28

VAGiem, w bloku 000 w pozycji 2. Pomiar trzeba zrobić na rozgrzanym silniku... kąt powinien być 51. W sumie zalezy jeszcze od tego jaki silnik. Co do wtryskow sam ich raczej nie sprawdzisz, moze w zwyklym td ale w tdi nie bardzo. Najlepiej wymontowac je i zawiesc do jakiegos miejsca ktore zajmuje sie naprawa badz regeneracja.
pozdro

JESLI KTOS POMOGL DODAJ PUNKCIKA
Avatar użytkownika
sipset
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 15 lis 2007, o 01:17
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez CINKERS » 15 lis 2007, o 11:04

no to kolego napisz mi jeszcze czy sprawdzenie VAGIEM tzn inaczej pod jakims komputerem??
Avatar użytkownika
CINKERS
Czytacz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 26 maja 2007, o 09:20
Lokalizacja: gdynia

Postprzez sipset » 15 lis 2007, o 14:10

tak. Kolo popielniczki, po prawej stronie masz taka zaslepke. Pod nia masz zlacze diagnostyczne OBD2. Podlaczasz do tego taka przejsciowke i do laptopa wyposazonego w program np vagcom. Mozesz to zrobic tez w jakims serwisie co zajmuje sie diagnoza TDI ale to bedzie koszt od 50 do 150zl. Najlepiej jakby jakis forumowicz z okolic mial. Mozesz tez logi zrzucic, wykasowac bledy, zobaczyc dawke paliwa i cisnienie turbawki. Przypomnij jakie masz oznaczenie silnika?
pozdro

JESLI KTOS POMOGL DODAJ PUNKCIKA
Avatar użytkownika
sipset
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 15 lis 2007, o 01:17
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Mroovall » 16 lis 2007, o 20:21

też miałem problem rankami z uruchomieniem silnika. mówili ze to kompresja słaba...że końcówki wtrysków.pojechałem do ''lekarza'' pan podłączył komputer atu? zapłonu ni ma! na zero! a powinno być między 50 a 06 stopni. kompu8ter juz i tak sam przestawił na 100 stopni ale to wystarczało tylko na ciepłe temperatury otoczenia na mrozie już nie dawał rady. zapłon przestawiony i gra gitarra
Mroovall
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: Chomino

Postprzez CINKERS » 18 lis 2007, o 00:16

sipset, sipset, oznaczenie silinka chodzi ci o to czy 1Z to ja mam 1Z pzdr
Avatar użytkownika
CINKERS
Czytacz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 26 maja 2007, o 09:20
Lokalizacja: gdynia

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 7 gości