pilar23 napisał(a):Dlaczego jak mam zimny silnik obroty są w granicach 500-650 i falują
Może być kilka przyczyn: źle wyregulowana pompa lub nie działający poprawnie przyśpieszacz. Falowanie obrotów słyszysz po silniku czy tylko widzisz na obrotomierzu? Jeżeli na obrotomierzu to ślizga Ci się pasek na alternatorze
pilar23 napisał(a):następnie słychać pstryknięcie (jakby elektryczne) i dopiero obroty wchodzą na ok790
Wyłącza się dogrzewanie silnika, silnik ma lżej więc obroty rosną.
pilar23 napisał(a): jak się rozgrzeje to stabilizuja sie na 810
o 100 za mało powinno być około 900.
Tak dokładne wartości obrotów podałeś z obrotomierza w trybie serwisowym czy na oko odczytałeś z obrotomierza? Jeżeli opcja nr 1 to wolne obroty w trybie serwisowym wyświetlane na wyświetlaczu zawsze falują.
gacekx1 napisał(a):Według mnie nie pali na wszystkie cylindry, teraz się ociepla i trwa to krócej, sprawdź świece żarowe. Jeśli nie to to coś z pompą pewnie lub wtryskami, albo kompresją, tak więc zacznij od najprostsze
Jeżeli, któraś z tych rzeczy by wystąpiła to auto miało by problem z odpaleniem, a o tym nic kolega wyżej nie pisze.