Dziwny dzwiek silnika!

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez slawek5t » 8 maja 2012, o 19:27

bendi86 napisał(a):może pompa wody?

U mnie tez chrobotała czasami. Padła po jakich 500 km :)

Kurczak781 napisał(a):Lepiej zlokalizować szybciej i wymienić. Można narobić sobie biedy. Jak koło rozrządu szumi to może być pompa wody. Ja też musiałem wymienić i objaw był podobny.

W tdi pompa nie jest razem z rozrządem (zaleta)

Krzychu84 napisał(a):Aha,nie wiem czy to wazne ale strasznie duzo pali wieksze pol baku przejechalem 300 kilometrow,ale to pewnie przez to ze silnik jest niedogrzany

Nawet przy walniętym termostacie nie palił mi 10 litrów. Wiec przyczyna jest inna....

Krzychu84 napisał(a):Zaopserwowalem jeszcze spory wyciek pod silnikiem wydaje mi sie ze to wlasnie skrzynia albo sprzeglo

Sprawdź skąd cieknie i co to jest, olej , woda czy co.
Może też pompa Wtryskowa cieknąć....

W TDI jest bardzo ważny filtr powietrza wiec jesli brudny to wymien dla spokoju - jest nie drogi.
Co do bąbelków to sie nie martw o nie ....

A to przerywanie w jakim zakresie obrotów było ? 1400-1800 ? ?

Drga ci mocno deska rozdzielcza gdy ruszasz ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

 

Postprzez Krzychu84 » 8 maja 2012, o 20:21

Dokladnie tak jak piszesz 1300-1800 a w srodku wszystko sie trzesie.Co do wysieku to z gory widac ze leci z laczenia skrzyni z silnikiem.Wody i oleju nie ubywa.Nie wiem wstawie go na warsztat jak wruce z niemiec za jakies 2-3 miechy i popracuja nad nim bo tdi to fajne auto.Pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie.
Krzychu84
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7 maja 2012, o 17:39
Lokalizacja: Gdansk

Postprzez slawek5t » 8 maja 2012, o 20:41

Nastawnik pompy może byc do czyszczenia. - dlatego szarpie poniżej 2000 obr.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez SotoM » 9 maja 2012, o 23:02

boziu coś ty kupił.... zdejmij paseki i zapal motor bez pasków zobacz czy beda te szumy itd. widac slady satarcia-rdzy na napinaczu prawdopodobie jest pret na tulejkach zatart/luźny...
kuje którys z wtrysków lub cos z katem wtrsyku jest - do sprawdzenia.
co do telepania to stawiam na sprzłegło acz kolwiek nastawnika tez bym nie wykluczył...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 37 gości