dziwny halas

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

dziwny halas

Postprzez opolanin » 21 gru 2007, o 23:22

moja golfina zaczela klekotac glosno jakby zawory walily i jest slabszy, czyzby to uszczelka pod glowica, jezdzic nim czy nie???
opolanin
 

dziwny halas

 

Postprzez Viersen » 22 gru 2007, o 01:44

W żadnym wypadku!!Grozi remontem silnika! Jeżeli jeszcze pali,to jest przestawiony zapłon.Mogą być tego dwie przyczyny.Poluzował się napinacz paska rozrządu, stąd przestawienie,lub zmieliło klina na wale korbowym na którym osadzone jest koło pasowe.W jednym i drugim przypadku trzeba wpierw uregulować rozrząd!!Jeśli zmielony klin nie wyrządził większych ubytków na wale można go regenerować i naprawić od dołu bez wyciągania silnika ,jeśli bedziesz jeżdził na takim silniku to się licz z jego wymianą.Pozdrawiam.
VW Golf III 1.9 TD - IX.1993.
Viersen
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30 paź 2007, o 18:30
Lokalizacja: małopolska

Postprzez opolanin » 22 gru 2007, o 11:30

ales mnie pocieszyl, dzwiek to takie klekotanie metaliczne, jak myslisz koszt naprawy bedzie spory???
opolanin
 

Postprzez Viersen » 24 gru 2007, o 02:16

Sorry lepiej dmuchać na zimne.Koszt remontu z regeneracją wału ok1000zeta.Strojenie rozrządu 100.Wybór należy do ciebie.Przy regulacji niech mechanik zmierzy bicie koła pasowego,jak dużo wywija to lepiej odkręcić i klina osadzić na kleju do śrub,potem dobrze dokręcić srubę też na kleju.Pozdrawiam.
VW Golf III 1.9 TD - IX.1993.
Viersen
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30 paź 2007, o 18:30
Lokalizacja: małopolska

Postprzez opolanin » 28 gru 2007, o 21:44

a moze kupic nowy silnik od kogos??
opolanin
 


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 25 gości