dziwny problem, raz pali raz nie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

dziwny problem, raz pali raz nie

Postprzez viceroy89 » 23 lut 2010, o 11:59

witam forumowiczow niedawno kupilem golfa 1.9TD, i mam taki problem; zimny silnik autko odpala od razu, jak sie przejade silnik sie zagrzeje i zostawie na 1 godz auto nie zawsze odpala, silnik kreci i sie w ogole nie odzywa nieraz po 4 razy krece i ni chu...., ostatnio nawet mi zgasl (cieply silnik) przy ruszaniu i jak chcialem odpalic od razu to sie nawet nie odezwal, dopiero jak troche postal to odpalil na dotyk. Świece zarowe mam nowe, zastanawiam sie nad wylocznikiem elektromagnetycznym stop-moze on sie zacina, albo zaworek zwrotny(jak go spr?)sprawdzalem czy jest prad na wsowce od tego zaworka i nie ma wogole, przy odpalani i gaszeniu i nie wiem jak to powinno byc. Jezeli ktos wie o co chodzi to byl bym bardzo wdzieczny
Avatar użytkownika
viceroy89
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 2 lut 2010, o 19:43
Lokalizacja: Żary

dziwny problem, raz pali raz nie

 

Postprzez Nowal » 23 lut 2010, o 12:16

Czujnik temp cieczy, lub zły kąt. Mialem to samo w moim D jak go kupilem wymienilem czujnik, przyspieszylem troche na pompie i smiga.
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez viceroy89 » 23 lut 2010, o 12:25

mysle ze pompa jest w pozadku, jak odpale to chodzi rowno, nawet jak by pompa byla zle ustawiona to przy odpalaniu by sie cos odezwal a ja go nieraz krece az mi aku siada i zero odzewu ze str silnika.
"Życie jest zbyt krótkie by jeździć powoli..."
Avatar użytkownika
viceroy89
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 2 lut 2010, o 19:43
Lokalizacja: Żary

Postprzez kryhaziom » 23 lut 2010, o 12:30

viceroy89 napisał(a):mysle ze pompa jest w pozadku, jak odpale to chodzi rowno


będzie Ci równo chodził nawet jak masz kąt żle ustawiony. kolega NOWAL ma rację, spróbuj z tym kątem, tylko musisz pod Vaga podpiąć
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez Matiuas » 23 lut 2010, o 16:32

kryhaziom, w 1.9 TD nie ma pod co waga podpiąć to nie TDI
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez Nowal » 23 lut 2010, o 19:16

kryhaziom, nie ma tam co pod VAGA podpiąć :) Wymień czujnik ustaw kąt wtrysku i śmigaj
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kryhaziom » 23 lut 2010, o 23:19

ano rzeczywiście to nie tdi :-P mój błąd, sorry ;-)
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez 360st0pni » 7 mar 2010, o 20:16

nie wiem czy pomoge ale ja mam tak ze ak mi zgasnie to musze poczekac z 5 sekund i dopiero odpala bo jak odrazu to moge kręcic i tydzien i nie zapali nie wiem czym to jest spowodowane. Chlopacy mi gadali zeby immo sprawdzić, więc bedzie trzeba kiedys podleciec i sprawdzić.
360st0pni
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 22:43
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez respekt » 8 mar 2010, o 16:45

viceroy89, i jak zrobiłeś? według mnie to tak jak kolega Nowal, problem leży po stronie czujnika temperatury. Po wymianie powinno być normalnie.
Avatar użytkownika
respekt
Members
 
Posty: 374
Dołączył(a): 7 wrz 2009, o 13:30
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez viceroy89 » 8 mar 2010, o 19:27

jeszcze tego nie robilem, ale juz jest troche lepiej, wczesniej jak mialem silnik cieply to w ogole nie moglem odpalic-dopiero jak drugie aku podpielem to odpalal. Teraz juz jest lepiej jak za pierwszym nie zalapie to juz za drugim razem pali. Myslalem nad tym czujnikiem, ale wydaje mi sie ze problemem jest stary akumulator ktory nie dziala prawidlowo-spr. go na prostowniku z amperomierzem i jak wlaczam zaplon to strzalka na prostowniku skacze do 6 i drga, tak jakby akumulator mial zwarcie. Mozliwe jest ze przez to tez ten czujnik nie dziala prawidlowo. Narazie nie mam kasy na nowy akumulator i tego nie robie (jakos sobie radze) jak zmienie aku to dopiero wtedy bede lecial dalej.
"Życie jest zbyt krótkie by jeździć powoli..."
Avatar użytkownika
viceroy89
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 2 lut 2010, o 19:43
Lokalizacja: Żary

Postprzez respekt » 9 mar 2010, o 16:23

No to naładuj ten akumulator, przeczyść klemy podłącz i sprawdź czy dalej będzie problem z odpalaniem czy będzie o wiele lepiej.
Avatar użytkownika
respekt
Members
 
Posty: 374
Dołączył(a): 7 wrz 2009, o 13:30
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez viceroy89 » 9 mar 2010, o 20:36

respekt napisał(a):naładuj ten akumulator, przeczyść klemy
to nic nie daje, ten akumulator ladowalem juz pare razy (szybko sie laduje a jeszcze szybciej rozladowuje) wydaje mi sie ze on w srodku jest juz zasiarczony i robi zware jak go wytrzesie-dla tego mam takie problemy przy odpalaniu po niedlugim postoju, jak go zmienie to sie okaze. Narazie brak kasy, a mam jeszcze inny problem :-/ zgnity i dziorawy prog od pasazera :evil:
"Życie jest zbyt krótkie by jeździć powoli..."
Avatar użytkownika
viceroy89
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 2 lut 2010, o 19:43
Lokalizacja: Żary


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości

cron