dzwięk pod maską

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

dzwięk pod maską

Postprzez Kvcyk » 4 mar 2009, o 12:28

Witam.
Mam taką sprawę: gdy przekręcę kluczyk w stacyjce to słyszę pod maską coś w rodzaju cykania, tykania ale tak bardzo szybko i gdy odpalę silnik nadal można to usłyszeć. Nie wiem czy to ma tak być czy jest coś nie tak (znajomy twierdzi że po odpaleniu powinno przestać). W ogóle nie mam pojęcia co to może być bo to mój pierwszy silnik TDI. Proszę o jakąś poradę i z góry dziękuję.

P.S. autko to oczywiście golfik III 1.9 TDI

Pozdrawiam :-)
Kvcyk
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 24 lut 2009, o 13:08
Lokalizacja: Katowice

dzwięk pod maską

 

Postprzez To_mas » 5 mar 2009, o 01:47

cyka Ci zaworek od sterowania ciśnieniem turbiny
czyli N75 (nie wiesz jak wygląda to wpisz sobie w allegro)
niech sobie cyka nie przejmuj sie nim.
gg 6794125 lub PW

- Diagnostyka VAG (głównie silniki TDI)
- Blacharka Lakiernictwo i mechanika pojazdowa !!

- Polerowanie aluminium - felgi / pokrywy itp!!!!
- Podniesienie moc w twoim TD :)
Avatar użytkownika
To_mas
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 5 mar 2009, o 01:27
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez mat » 5 mar 2009, o 02:00

witam,

mam taka sprawe, mianowicie jak wchodze na forum i widze nowy temat, w ktorym jakis user porusza po raz 150 sprawe, ktora byla juz omawiana przynajmniej 30 razy, to az mnie krew zalewa.

proponowalbym skorzystac z opcji SZUKAJ

a ogolnie co to Ci tak cyka, jest to elektrozawor N75, jeden ze skladnikow sterowania turbina, znajduje sie on na prawym fartuchu blotnika, dochodza do niego dwa wezyki: niebieski i czerwony, oraz wtyczka chyba 4pinowa. MA CYKAC!!!
mat
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 31 gru 2007, o 15:19
Lokalizacja: TSK

Postprzez To_mas » 5 mar 2009, o 02:14

mat napisał(a):dochodza do niego dwa wezyki: niebieski i czerwony, oraz wtyczka chyba 4pinowa.

3 wężyki i 2 pinowa wtyczka :) chyba ze tu mowa o AFN i tam jest inaczej w co wątpie.
gg 6794125 lub PW

- Diagnostyka VAG (głównie silniki TDI)
- Blacharka Lakiernictwo i mechanika pojazdowa !!

- Polerowanie aluminium - felgi / pokrywy itp!!!!
- Podniesienie moc w twoim TD :)
Avatar użytkownika
To_mas
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 5 mar 2009, o 01:27
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez SotoM » 5 mar 2009, o 10:51

AFN również 3 wężyki i kostka 2u pinowa...
Kvcyk,jak cyka to dobrze... jak nie cyka a auto bez problemu jedzie to też dobrze... u mnie cyka a czasami nie... i komp nie ma błędów...takze spoko...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Kvcyk » 6 mar 2009, o 02:21

ok dzięki za odpowiedz :-) bo już mnie znajomy wystraszył że u niego tak nie ma i zacząłem się martwić ;-)

P.S. co do opcji szukaj to użyłem jej i znalazłem kilka tematów ale niebyłem do końca pewien czy chodziło o to samo co mi dlatego zapytałem ;-)
Kvcyk
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 24 lut 2009, o 13:08
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Karol B. » 24 mar 2009, o 21:39

Witam. Ostatnio zauwazylem dziwna sprawe w swoim tdi 1z, ktorej wczesniej nie mialem... Po odpaleniu z rana silnik pracuje, nagle cykniecie glosne i silnik zmienia dzwiek pracy, robi sie glosniejszy i obroty spadaja, za ok 10 sekund znow cykniecie i wtedy silnik sie uspokaja-normalne obroty i cicho ladnie chodzi.... I tak cyklicznie co 10 sekund taka przeplatanka cykniec i pracy silnika. Na rozgrzanym silniku tego nie zauwarzylem... Czy to tak powinno byc w tym tdiku??? Ale wczesniej tak nie mialem... :-|
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez SotoM » 25 mar 2009, o 00:40

otwiera sie i zamyka zawór EGR'u
głosniejsza praca silnika -chodzi ci o takie jakby buczenie wydechu tak??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Karol B. » 25 mar 2009, o 20:10

Ogolnie glosniejszy... Jak traktor jakis i bardziej wtedy drga. A pozniej znow cyknie i elegancko, cichutko i rowno, tak na zmiane pracuje co okolo 10 sekund. Troszke to dziwne, bo wczesniej tego nie zaobserwowalem :-|
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości