Hej
Silnik byl srednio cieply
napewno nie zimny,
Jak nagrywalem w kabinie to wszystko bylo zamkniete oprocz maski
A co do tego dzwieku który w kabinie nagrywałem (ten jakby rezonans ) to co to może byc?
Bo rozumiem ze o tym alternatorze i tych paskach to mowiles co do ogólnej głośnej pracy silnika..? , a pozatym myslalem ze td glosniejsze sa niz tdi - a ten to zwlaszcza bo klekocze gorzej niz traktor...
cholera wie co tu robic, - moze narazie sprobuje ten pasek zdjac z alternatora.. (chyba ze to sam alternator tak ciezko chodzi...)
[ Dodano: 2010-04-13, 15:02 ]Witam
Troche dlugo to trwalo ale się co nieco wyjaśniło i prosiłbym osoby które troche się interesowały o pomoc
A więc
Jacekplacek napisał ze byc moze cos z alternatorem lub paski itd
Pomajsterkowalem troche z kolegą który troche aut przerobił i się okazało ze przez świece !
Kiedy odpalamy auto - najpierw jest czas kiedy swieca się grzeje ale potem napiecie na nich powinno znikac, (wg kolegi)natomiast nastepnie odpalam silnik i napiecie na swiecach caly czas jest podczas pracy silnika... co jest oczywiscie złe
Kolega mowi ze sa dwa warianty - albo ktos jakies obejscie zrobil z blizej nieznanych przyczyn zeby swiece byly na stale zalaczone, albo przekaznik sie wyrobil i caly czas sa przez niego załączone.
Teraz musze znaleźc przekaznik odpowiedzialny za rozlaczanie swiec ale niestety nie mam opiski na pokrywce (jak to mialem w innych autach)
Moze ktos sie orientuje który to
????????
Aha, no i oczywiscie jak odkrecilismy kabelki od swiec (są takie dwa spięte w jedna wiazke i przykrecone obok pompy paliwa i one są od nich wszystkich) to faktycznie silnik odrazu zaczął ciszej pracowac i w srodku sie mniej telepie - dla mnie to az dziwne ze przez taką rzecz silnik głośniej pracuje..
Prosze o pomoc...
pozdrawiam