Falowanie/brak mocy auta na wysokich obrotach

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez leopard » 19 sie 2008, o 00:35

SotoM napisał(a):nie ma sensu.


jest jak najbardziej ... zaglądnij - czasami przedmioty pływające w baq potrafia zaskoczyć (liście zdechłe szczury etc) :mrgreen:

musisz zobaczyc czy nie ma szlamu na sitku - fakt nie ma pompy w baq - pompa wtryskowa wytwarza tak duże podciśnienie że pompa w baq jest nie potrzebna

jak z porannym odpalaniem - czy nie ma bąbli powietrza w przewodach paliwowych między filtrem paliwa a pompą wtryskową - kiedy ostatnio wymieniałes filtr paliwa ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

 

Postprzez mariuszole » 19 sie 2008, o 21:48

Rano sprawdzę czy mam bąbelki, filtr paliwa wymieniłem tydzień temu.
Odłączyłem przepływomierz auto wcale nie chciało jechać, żeby zamknąć obrotomierz na III biegu musiałem się bardzo namęczyć :( przy odłączonym przepływomierzu auto dalej falowało chodź było to mniej odczuwalne ze względu na słabe przyśpieszenie...
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez leopard » 19 sie 2008, o 23:10

sprawdź czujnik obrotów wału - oglądnij dokładnie kabel (jest w oplocie) - ten kabel jest bardzo wrażliwy na zakłócenia zewnętrzne - sprawdź izolację aż do ECU ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Problem ciąg dalszy

Postprzez mariuszole » 20 sie 2008, o 21:16

Sprawdziłem bak - niepotrzebnie rozkręcałem bo było czysto w baku.
Z tym kablem będę musiał się zainteresować tylko muszę go odnaleźć ;)

[ Dodano: 2008-09-01, 11:29 ]
Dalej problem istnieje :(
Wczoraj wróciłem z trasy 840km i zobaczyłem następujące usterki:
Więcej niż 165km/h nie chciał lecieć, falowanie/brak mocy występuje przy dużym obciążeniu 3-4-5 bieg, przy obrotach 2,8-2,9tyś słychać nieprzyjemny szum w aucie na tylnych siedzeniach z przodu tego nie słychać, jak można sprawdzić czy sprężarka działa dobrze?
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez leopard » 1 wrz 2008, o 14:19

jak można sprawdzić czy sprężarka działa dobrze?


podłacz VAG'a - daj logi z bloku 003/010/011/ pod obciażeniem podczas jazdy ... pedał w podłodze - zakres obrotów od 2000 do 4000 - na 5tym biegu

i z bloku 013/004 na postoju - silnik 90'C
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mariuszole » 2 wrz 2008, o 23:02

Dzięki Leopard, przeciągu tygodnia postaram dostarczyć te dane jak tylko mój brat kupi sobie laptopa :)
Jakim programem mam odczytać te logi?
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez SotoM » 2 wrz 2008, o 23:04

[ Dodano: 2008-09-02, 23:04 ]
mariuszole napisał(a):Dzięki Leopard, przeciągu tygodnia postaram dostarczyć te dane jak tylko mój brat kupi sobie laptopa :)
Jakim programem mam odczytać te logi?

VAG'iem
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mariuszole » 2 wrz 2008, o 23:42

Chodzi o program VAG-COM?
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez SotoM » 3 wrz 2008, o 09:47

mariuszole napisał(a):Chodzi o program VAG-COM?

Tak , dokładnie tak jak napisałeś
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości