Gasnący silnik

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez broda » 19 kwi 2014, o 06:39

Witajcie. Nowe wrażenia z dzisiejszej porannej jazdy autem.
Auto szarpnęło tylko dwa razy, tylko gdy wjechałem w jakąś dziurę. Zauważyłem też że ucieka płyn z chłodnicy, tylko jeszcze nie wiem gdzie.
Coraz ciekawiej się zapowiada ta usterka :-(
broda
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 27 lis 2013, o 17:00
Lokalizacja: józefów

 

Postprzez palio » 19 kwi 2014, o 07:38

Sprawdź czy nie przybywa oleju.
Silnik suchy? Nie jest nigdzie mokry? Nie masz plamy pod autem?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez broda » 19 kwi 2014, o 20:38

silnik suchy, plamy sprawdzę jutro rano. Oleju nie przybywa, a na korku nie ma masła. Płyn chłodniczy tak na oko czysty. Spalanie nie podskoczyło dzisiejszy pomiar 4,9.

Wracając z pracy zauważyłem jeszcze że ze dwa razy strzałka obrotomierza podskoczyła tak o dwieście obrotów do góry i równie szybko opadła. Na słuch obroty nie podskoczyły. Coraz ciekawiej.
Dziś nie zdołałem sprawdzić wtrysku, sprawdzę jutro.
broda
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 27 lis 2013, o 17:00
Lokalizacja: józefów

Postprzez krzyś » 21 kwi 2014, o 09:14

broda napisał(a):strzałka obrotomierza podskoczyła tak o dwieście obrotów do góry i równie szybko opadła


Czujnik położenia wału kolego pod lupę także,stan połączeń oraz czy sam kabel nie przetarty..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez broda » 21 kwi 2014, o 11:04

zadam może głupie pytanie, jak zlokalizować ten czujnik?
broda
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 27 lis 2013, o 17:00
Lokalizacja: józefów

Postprzez krzyś » 21 kwi 2014, o 11:18

broda napisał(a):zadam może głupie pytanie, jak zlokalizować ten czujnik?


sam czujnik znajduje sie za filtrem oleju kiepski dostęp.. złącze czujnika znajduje sie na wysokości głowicy i jest wpięte obok kostki wtrysku sterujacego..oblukaj dokładnie ten kabel od samej kostki do czujnika.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez broda » 5 maja 2014, o 08:30

Sorka że tak długo nie odpisywałem, ale chory byłem.
Wszystkie usterki ustąpiły po wymianie filtra paliwa.
broda
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 27 lis 2013, o 17:00
Lokalizacja: józefów

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 25 gości

cron