gasnie mi auto w trakcie jazdy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Jarosław Iwuć » 25 kwi 2008, o 19:40

no,dzieki.a czy orientujesz sie moze gdzie on sie znajduje i moze jeszcze ile kosztuje takie cudo :?:
Jarosław Iwuć
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 20:19
Lokalizacja: GDAŃSK

 

Postprzez scols11 » 25 kwi 2008, o 20:07

Jarosław Iwuć
przekazik


Silnik: 1.9tdi
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 5
Skąd: GDAŃSK

Wysłany: 2008-04-09, 22:12
kaczorek napisał/a:
miałem podobny przypadek tez mi gasł podczas jazdy podłączyłem go pod kompa i wyszło że czujnik temperatury jest walnięty
.siemasz kaczorek,czy moglbys okreslic precyzyjniej,tempkierature czego w twoim aucie badal ten walniety czujnik,please. moje auto gasnie juz pół roku i nie moge dociec co jest powodem.objawy sa nastepujace:jade,silnik sie zatrzymuje, ale nie zapalają sie konrolki cisn.oleju,ładowania.czasem po odkreceniu klucza i ponownym przekreceniu kontrolki wskakuja i dalej norma/na tzw zapych lub rozrusznik/i jade dalej.ale bywa ze nie reaguje na klucz i trabią na mnie bo stoje kilka zmian swiateł na krzyżówce.zauważyłem tez ze dotkniecie kierunku "w lewo" unieruchamia motor,czasami włączanie wstecznego-kompletny zonk :help:

A czy kostke w stacyjce sprawdzales????
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez kaczorek » 25 kwi 2008, o 21:15

stego co dobrze pamietam to w wewnatrz pompy w regulatorze dawki paliwa a cena to chyba 250 zl ale nie jestem pewien najlepiej to podjedz o jakiegos mechaniora i podlacz go pod kompa
kaczorek
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 15 lut 2008, o 22:16
Lokalizacja: bukowno

Postprzez Jarosław Iwuć » 26 kwi 2008, o 17:20

siemacie golfiarze!mój już chodzi jak trzeba.to byla wina pozostałości po alarmie fabrycznym.przekażniki były ok,kostka stacyjki ok,pompa ok,test komputerem nie wykazał zadnych błędów.miałem szczęście i znalazłem dobrego speca od alarmów.jesli potrzaba wam kogos takiego w gdańsku to na ul.Hynka 8 na Zaspie,tel605927736,teraz ide pojezdzić! :lanss_bejbe:
Jarosław Iwuć
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 20:19
Lokalizacja: GDAŃSK

Postprzez mattju » 3 maja 2008, o 22:25

Witam.

Widzę że problem jest dość popularny. W moim Variancie występuje coś podobnego:
1. Problem z odpalaniem - autko odpala średnio po 4, 5 razie (doszedłem do wniosku że nie ma sensu kręcić rozrusznikiem w nieskończoność - pomaga kilkukrotne przekręcenie kluczyka w pozycję zapłonu bez poruszania rozrusznikiem i za 5 razem odpala),
2. Gaśnie podczas jazdy po wysprzęgleniu - gdy obroty spadną do około 850 obr/min zaczyna się sieczka w stylu gwałtownego spadku obrotów do 100 obr/min (wrażenie że silnik już nie pracuje), wzrostu i w końcu zgaśnięcia silnika. Nie ukrywam, że to niebezpieczna, wręcz hardkorowa jazda ;].
3. Poza tym silnik ładnie przyśpiesza, wkręca się bez problemu na obroty, nie przerywa ani nie szarpie.

Analizując forum sporządziłem listę kilku prawdopodobnych przyczyn tego stanu. Na pierwszym miejscu umieściłem wymianę przekaźnika nr 109. I w związku z tym kilka pytań od laika :) :
1. Czy będę w stanie samodzielnie wymienić przekaźnik (jak bardzo skomplikowana jest ta operacja)?
2. Ile kosztuje taki przekaźnik?

Inną sprawą jest fakt że od zakupu pojazdu nie działają świece żarowe. Po pierwszym przeglądzie (kompletna wymiana płynów i filtrów) wyszło na jaw że świece są spalone! (od początku podejrzewałem, że coś jest nie tak bo nie paliła się kontrolka świec - jednakże odpalał świetnie). Po instalacji nowych świec, kontrolka dalej nie pali się. Tak więc podejrzewam przekaźnik. Stąd kolejne pytanie:
1. Ile kosztuje taki przekaźnik? :)
2. Jest jakaś przyczyna która spowodowała spalenie świec. Czy po montażu nowego przekaźnika sytuacja nie powtórzy się?

Za wszelkie sugestie i odpowiedzi będę baaardzo wdzięczny :)
Mateusz
mattju
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3 maja 2008, o 17:38
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Hansss » 9 maja 2008, o 12:41

nie koniecznie musi to być przekażnik może to też być czujnik temperatury wody, z niego odbiera informacje przekażnik od świec żarowych i zalącza je lub nie, ja tak miałem i dopiero elektryk doszedł co się dzieje, mało tego w ciagu zaszłego roku dwa razy poszedł mi czujnik temperatury.........
a przekaźnik sam zmienisz poprostu go wypinasz z kostek przy bezpiecznikasz i wpinasz nowy :)
pozdraVWiam Hansss ( ŻAQ )

Firma AUTO-ŻAKERO
oferuje praktycznie wszystkie części do MK3 głównie GTI, ale i zwykłe Golfiki też, używane i nowe

Mój kom: 502-312-363 dzwonić w sprawie części

Moja maszyna:
P.S. Nowy Project zaczęty 2012 :)
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-gt ... .htm#27676
Avatar użytkownika
Hansss
Badacz tematu
 
Posty: 174
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 19:00
Lokalizacja: on tu ??

Postprzez mattju » 12 maja 2008, o 22:18

Problem rozwiązany. VAG pokazał błąd czujnika obrotów wału korbowego, ale po dodatkowych oględzinach okazało się, że winną zamieszania jest instalacja elektryczna, a dokładniej kabel trójżyłowy łączący czujnik z komputerem. Dwie żyły były praktycznie przerwane (wisiały na ostatkach drutu). Solidne połączenie kabli rozwiązało problem. Autko śmiga aż miło :)

Mateusz
mattju
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3 maja 2008, o 17:38
Lokalizacja: Gdańsk

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości