glof III 1.9 tdi afn traci moc po ponowyn dodaniu nabiera

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez krzyś » 24 lis 2013, o 20:53

mariusz56 napisał(a):ok sprawdze :) a tu macie jeszcze raz zrobione logi basic setting:
http://vaglog.rtnet.pl/mariusz.steg_150790.html.


silnik chodzi jak zawsze miękko czy twardo (wnioskuje po logu że miekko) podczas robienia loga 004 bs powinieneś słyszeć jak silnik zmienia prace. albo w ogóle nie ma ciśnienia w pompie albo zatarł się tłoczek lub kosz przestawiacza kata wtrysku. obstawiam że brak ciśnienia w pompie poprzez uszkodzony zawór ewentualnie pompka wstępna już siadła w co wątpię.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez mariusz56 » 24 lis 2013, o 22:05

no zaraz postaram sie wrzucić tdigraph, silnik pracuje miekko bardzo ładnie.widze ze i tak pompa do oddania do pompiarza..
mariusz56
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:09
Lokalizacja: dębnialki

Postprzez krzyś » 24 lis 2013, o 22:19

mariusz56 napisał(a):no zaraz postaram sie wrzucić tdigraph, silnik pracuje miekko bardzo ładnie.widze ze i tak pompa do oddania do pompiarza..



a tam zaraz do pompiarza wykręć chociażby ten zawór o którym pisałem ;-) jesli ci się uda wykrecić ale jak pokombinujesz to odkręcisz :-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mariusz56 » 24 lis 2013, o 23:36

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c72 ... 8ad25.html to jest tdigraph.
dzięki krzys ze tak pozytywnie podchodzisz do tematu pokombinuje z tym zaworkiem :) a dodam ze podczas logów i 004 bs nie słychać zeby silnik pracował inaczej.
mariusz56
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:09
Lokalizacja: dębnialki

Postprzez krzyś » 25 lis 2013, o 18:54

mariusz56 napisał(a):http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c72fbef56b08ad25.html to jest tdigraph.
dzięki krzys ze tak pozytywnie podchodzisz do tematu pokombinuje z tym zaworkiem :) a dodam ze podczas logów i 004 bs nie słychać zeby silnik pracował inaczej.



statyczny kąt wtrysku w porządku ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mariusz56 » 12 gru 2013, o 00:01

pompa oddana do warsztatu sprawdzona elektronika testerem do pomp vp 37 delta tech wszystko wporzątku zakładana była na maszyne tez wszystko wporządku... auto nadal to samo...podobno pompiarz mó ze to moze wtryski co otym sądzic ?a i jeszcze jedn pytanie bo kazdy sie dziwi ze u mnie jak zablokuje pompe srubą 16mm blokade kola pompy to auto nie odpala dopiero musze o 1 zabek przyspieszyć dopiero zapala ? ;-)
mariusz56
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:09
Lokalizacja: dębnialki

Postprzez krzyś » 12 gru 2013, o 21:07

wtryski hmmm nie pasują mi do tego a ciśnienie wewnętrzne wytwarzane przez pompkę wstepną sprawdzili oraz czy przestawiacz kata działa prawidłowo? albo w ogóle problem leży z złym ustawieniu rozrządu. ustawiałeś na znaki?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mariusz56 » 17 gru 2013, o 18:28

wielkie podziękowania dla kolegi krzyś podmieniłem na próbę zaworek ciśnienia wewnętrznego od golf III 1.9 tdi ale od 90km i autko śmiga jak nowe teraz tylko zostało kupić nowy zaworek lub tego zregenerować :) dla wszystkich co maja problem błąd 550 początek kąt wtrysku,problemy z dynamicznym kątem wtrysku pozdrawiam:) :-D
mariusz56
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:09
Lokalizacja: dębnialki

Postprzez krzyś » 17 gru 2013, o 18:56

mariusz56 napisał(a):wielkie podziękowania dla kolegi krzyś podmieniłem na próbę zaworek ciśnienia wewnętrznego od golf III 1.9 tdi ale od 90km i autko śmiga jak nowe teraz tylko zostało kupić nowy zaworek lub tego zregenerować :) dla wszystkich co maja problem błąd 550 początek kąt wtrysku,problemy z dynamicznym kątem wtrysku pozdrawiam:) :-D



:zdrowko: szkoda tylko pana pompiarza taki sprzęt doświadczenie i zwykłe vp37 go powaliło ehhh nygus z niego :hyhy:
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mariusz56 » 22 gru 2013, o 16:55

Zaworek cisnienia kupiony od pompy z Passat 110km golfik smiga jak nowy :) i 200km/h tez potrafi :D
mariusz56
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:09
Lokalizacja: dębnialki

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 28 gości