Głośna praca silnika tydzień po wymianie rozrządu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Głośna praca silnika tydzień po wymianie rozrządu

Postprzez marcin92golf » 17 cze 2012, o 23:44

Witam! Mam problem, ponieważ tydzień po tym jak mechanik wymienił mi rozrząd silnik zaczął wpadać w wibracje i strasznie głośno klekotać co skutkuje drganiami w środku (kierownica itd)
Silnik to 1.9td.
Jakieś 3-4 miesiące temu miałem problem w tym golfie z drganiami, okazało się że to poduszki pod silnikiem i tłumik uderzający o podwozie. Poduszki zostały wymienione , został wymieniony tłumik wieszaczki i złącze elastyczne. Po wymianie wszystkiego silnik pracował cichutko, jednak cieszyłem się tym krótko :( 2 tygodnie po tym pojechałem do mechanika wymienić rozrząd. Wszystko zostało wymienione i było okej, jednak tydzień po , zauważyłem i odczułem mocne drgania z silnika. Strasznie mnie to irytuje ponieważ cały środek lata. Pojechałem do mechanika powiedziałem co i jak, na co on mi powiedział że to na bank poduszka pod silnikiem. Mogło tak być ponieważ kupuję oryginalne używane poduszki, jednak przy wymianie razem z kolegą stwierdziliśmy że poduszka była dobra, ale założyliśmy inną, jednak drgania nie ustępują, kiedy zadzwoniłem do mechanika i mu o tym powiedziałem szybko odpowiedział mi że nie ma czasu i oddzwoni później, na co czekam już 3 dni ;-) . Więc może wy koledzy mi pomożecie. Co to może być i jak to naprawić, pomocy!! Klekot ewidentnie wydobywa się z okolic rozrządu.
marcin92golf
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 00:24
Lokalizacja: Poznań

Głośna praca silnika tydzień po wymianie rozrządu

 

Postprzez kostek678 » 18 cze 2012, o 01:54

hmm może być kilka rzeczy na które zwrócił bym uwagę czyli na odpalonym silniku rzucił bym okiem na koło pasowe (te z klinem ) czy się nie giba .
czy nie leci biały dym z wydechu wtedy na 100% koło na pas klin ścięty
ustawienie rozrządu (chociaż to dziwne żeby sam się przestawił )

jeżeli wszystko jest ok to nie wiem co jeszcze może być przyczyną ;-)
"...oprócz szaleństwa i głupoty można dodać ciekawość i chęć przesunięcia granicy, cechy bez, których dalej siedzieli byśmy w jaskiniach i ganiali za ogniem:).."
kostek678
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 02:23
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez marcin92golf » 18 cze 2012, o 07:40

Koło pasowe się gibie , ale biały dym nie leci. Co to może być
marcin92golf
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 00:24
Lokalizacja: Poznań

Postprzez k0la » 19 cze 2012, o 23:51

Koło pasowe zawsze w AAZ sie gibie, nawet jak sie założy nowe, wyfrezuje wał, da nową śrube na kleju...
Przerabiałem to u mnie , 3 tygodnie nie mogłęm sie z tym uporać.

Powiem tak - wg mnie to będzie źle ustawiony rozrząd, nie konieczie pasek, może to byc zły kąt wtrysku.
Ja bym ściągnął pasek rozrządu i sprawdził czy koło główne rozrządu sie do czegos jeszcze nadaje, bo może być tak że klin jest lekko nacięty i sie kąt wtrysku zmienił o np 0.2 stopnia i już sie dzieją cuda.

Albo poprostu złożyc rozrząd jeszcze raz wg znaków i wtedy dopiero wykluczać poszczególne możliwości.
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg


- - - skup-samochodow-m.pl



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

cron