gofer 1.9td

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

gofer 1.9td

Postprzez kwiatekba » 9 lis 2008, o 18:41

witam wszytskich, mam pewien problem, otóż gdy golfik postoi troszke dłużej i przy zapalaniu przez jakis 5-9 sekund cosik piszczy nasila sie jak sie lekko przygazuje tak delikatnie to słychac piszczenie i w trakcie tego gdy piszczy lekko spadają obroty na blacie i światła przednie przygasają?? co to moze być dodam i ż wymieniałem uz pasek od alternatora i myśle ze jest dobrze naciągnięty prosze o pomoc.
kwiatekba
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 6 paź 2008, o 16:30
Lokalizacja: Gryfino

gofer 1.9td

 

Postprzez Golfik1986 » 9 lis 2008, o 19:32

sadze ze masz problem z alternatorem jak swiatla przygasaja
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez kwiatekba » 9 lis 2008, o 20:36

alternator jest w porządku a światła delikatnie przygasają jak piszczy i obroty troszke maleją może to wina paska ze sie ślizga ale nie wiem dokładnie prosze o pomoc.
kwiatekba
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 6 paź 2008, o 16:30
Lokalizacja: Gryfino

Postprzez Golfik1986 » 9 lis 2008, o 20:39

no tak chodzilo mi kwiatekba, o pasek od ladowania moze zle naciagnales
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez kwiatekba » 9 lis 2008, o 20:42

jak go naciskam palcem to czóć ze jest napięty ale jednak jeszcze sie ugina pod moim palcem utro spróbuje go o 90 stopnie przekręcic i moze pomorze.
kwiatekba
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 6 paź 2008, o 16:30
Lokalizacja: Gryfino

Postprzez Golfik1986 » 9 lis 2008, o 20:54

no to masz slabo naciagniety nie powinien sie prawie wogole uginac sztywny byc
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez leopard » 9 lis 2008, o 21:23

Golfik1986 napisał(a):nie powinien sie prawie wogole uginac sztywny byc
:-o :dobani:

pasek powinien się dac przekręcić o ~90' - jeśli naciągniesz go zbyt mocno - "zje" (wyślizga) koła pasowe po których się kręci + rozleca się łozyska kół
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Golfik1986 » 9 lis 2008, o 21:37

no nie wiem u mnie jest strasznie sztywny i jesli probujesz go ugiac na srodku palcem prawie sie nie ugina...
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez malzyk » 10 lis 2008, o 03:29

a moze Twoj pasek jest juz stary? dla swietego spokoju bym wymienil, ostatnio robilem to u siebie, koszt paska to niecale 40zl a przynamniej mam pewnosc ze nie zerwie sie i nie zostawi mnie na lodzie.. Sprawdz jeszcze czy koło pasowe nie jest krzywe (odpal silnik i popatrz czy masz na nim bicie, jesli tak to albo masz do wymiany kolo pasowe albo klin na wale juz sie zcial) albo wyslizgane, to samo na alternatorze... Moze ktos wczesniej za mocno go naciagnal i tak jak kolega wyzej napisal kola sa juz wyslizgane.
malzyk
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 7 wrz 2008, o 10:34
Lokalizacja: Głubczyce


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości