Golf 1.9 AAZ Brak mocy powyżej 3 tys. obrotów

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Pozor » 12 lip 2013, o 09:02

wlot oleju jest u góry a spływ z dołu to chyba logiczne :lol: ale o chłodzeniu cieczą nie miałem do czynienia wiem że to jest możliwe ale nie widziałem jeszcze takiego rozwiązania :hyhy:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

 

Postprzez max19921 » 12 lip 2013, o 18:18

Wyraźnie sie spytałem o wlot i wylot cieczy, a nie oleju...
max19921
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 21:47
Lokalizacja: Gryfów Śląski

Postprzez manus2008 » 12 lip 2013, o 21:56

z tego co się orjentuję to wlot na górze a wylot na dole kolego ;)
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

Postprzez max19921 » 12 lip 2013, o 23:11

Powiedzcie mi czy na doładowaniu w k14 1.1 bara można śmiało jeździć? Bo jak czytałem to opinii jest wiele :)
max19921
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 21:47
Lokalizacja: Gryfów Śląski

Postprzez manus2008 » 12 lip 2013, o 23:14

ja jezdze juz pol roku na 1.4 i smiga az miło :D
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

Postprzez max19921 » 12 lip 2013, o 23:27

To mnie ucieszyła Twoja odpowiedzieć ;) Powiedz mi którą śrubą na pompie zwiększyć obroty silnika?? Są dwie od strony wtrysków, lewą czy prawą?
max19921
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 21:47
Lokalizacja: Gryfów Śląski

Postprzez manus2008 » 13 lip 2013, o 08:07

patrzac od przodu auta to prawa sróbka popuszczasz kluczem 10 kontre i sróbokrętem wkrecasz ;D
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

Postprzez max19921 » 14 lip 2013, o 11:10

Tak poza tematem, czy taki pin można spokojnie zakładać do pompy LDA ?
http://www.aditech.net.pl/index.php/produkt/boost-pin-do-19-td-z-16-td-aaz-13km
max19921
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 21:47
Lokalizacja: Gryfów Śląski

Postprzez manus2008 » 14 lip 2013, o 21:54

tak
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

Postprzez max19921 » 21 lip 2013, o 15:57

Witam ponownie ;) A więc turbo dmucha 1.1 bara przy 3 tysiącach obrotów. Pin od 1.6 td założony, jak mam wbitą np trójeczkę i depnę w podłogę to leci dymek czarny za mną, uspokaja się przy pełnym doładowaniu. Więc jest ok? Problemem natomiast jest brak mocy już na czwórce powyżej 3 tysięcy, gaz w podłodze a auto pomalutku przyśpiesza... Można powiedzieć że stoi w miejscu... Co jest nie tak?
max19921
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 21:47
Lokalizacja: Gryfów Śląski

Postprzez manus2008 » 21 lip 2013, o 16:25

a jak na 4 dasz gaz od tych 3000 obr to kopci mocno ?
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

Postprzez max19921 » 21 lip 2013, o 18:49

Przy 3 tysiącach obrotów jest już 1.1 bara i nie kopci, przy 2 pewnie że kopci :) Problem może być zbyt mała dawka paliwa na wysokich obrotach? Wina leży po stronie tego ogranicznika na pompie?

Ktoś pomoże??

[ Dodano: 2013-08-07, 21:40 ]
Panowie jakieś pomysły?
max19921
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 21:47
Lokalizacja: Gryfów Śląski

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

cron