Golf 1.9 AAZ Brak mocy powyżej 3 tys. obrotów

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Golf 1.9 AAZ Brak mocy powyżej 3 tys. obrotów

Postprzez max19921 » 5 lip 2013, o 23:18

Witam, mam turbinkę w golfie kkk 03. Podniosłem ciśnienie do 1 bara i zwiększyłem całkiem sporo dawke ( na czarno nie dymił ). W porównaniu do serii jeździło się bardzo przyjemnie. Ale :) Między 2 a 3 tys obrotów coś jakby warczało podczas przyśpieszania. Od czasu do czasu jak dałem mu obroty rzędu 3600 obroty stawały, nie wkręcał się później na obroty, a za mną kłęby białego dymu... Dzisiaj goniłem golfem po pracy, parę ostrych startów itp... nagle 3tys obrotów i to samo pełno dymu z pod maski i wydechu, za mną nic nie było więcej widać tylko dym... za turbo na ścianie grodziowej wielka plama oleju. Wirnik ma luzy w każdą stronę, łopatki całe. Na 100 % turbo do wymiany? Nic więcej nie mogło pójść? Jak turbo to co założyć bez ogromnej rzeźby? K14, t2, k24? Droradźcie mi :)
Ostatnio edytowano 22 lip 2013, o 21:20 przez max19921, łącznie edytowano 2 razy
max19921
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 21:47
Lokalizacja: Gryfów Śląski

Golf 1.9 AAZ Brak mocy powyżej 3 tys. obrotów

 

Postprzez seba650 » 6 lip 2013, o 13:34

Ja oddałbym tą turbinę do regeneracji.
seba650
Badacz tematu
 
Posty: 227
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 22:42
Lokalizacja: SKIERNIEWICE

Postprzez Pozor » 6 lip 2013, o 18:01

nie oddawaj tego śmietnika do regeneracji :wstyd: ja od razu jak kupiłem golfa to wywaliłem ten złom jakim jest kkk k03 :dobani: . Bez rzeźby polecałbym pakować albo KKK K14 ale lepsza jest sam sam początek garrett T2 sam taką mam i nie narzekam. Potem możesz poszaleć z Garrett T3 ale póki co pewnie masz za słaby silnik pod tą turbinkę również KKK K24 wymaga troszkę większej mocy min. 90 KM żeby nie było dużego "laga" a jest drobna przeróbka w montowaniu tych turbin a mianowicie musisz spływ oleju przerobić pod silnik TD wystarczy stary spływ od turba 1 i 2 łączysz w całość i gra. Ciśnienia tam nie ma więc ważne by był tylko drożny i pasował :-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez max19921 » 6 lip 2013, o 22:06

Turbinkę już mam ;) Padło na K14 w stanie bdb + :D Wiem że muszę dokupić kolektor, rurę od wydechu jak patrzyłem to darady przerobić, rozstaw szpilek taki sam jest tylko trzeba dwa nowe otwory wywiercić... Nie mylę się? I teraz tak, jak podłączyć w ogóle olej? W K03 są chyba 3 rury podłączone, a tu mam 3 otwory i jedną dłuższą rure z otworkiem. Która za co odpowiada? Wąż od filtra powietrza pasuje, ale od kolektora ssącego już chyba niekoniecznie, co?
max19921
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 21:47
Lokalizacja: Gryfów Śląski

Postprzez Pozor » 7 lip 2013, o 23:15

wszystko powinno pasować raczej przez żadnego docinania. Kolektor raczej dajesz twój tylko nie jestem pewien czy downpipe (kawałek rury z turba do kata) musisz dać kwadratowy czy ten od K03. a tak jeszcze do tego K03 ma 3 wężyki podciśnieniowe z czego jeden od Egr więc nie martw się że kkk k14 ma inaczej podłączaj normalnie i powinno wyjść bez przeróbek wszystko jest z golfa 3 więc to tylko kwestia innego kolektora wydechowego
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez max19921 » 7 lip 2013, o 23:48

Dzisiaj walczyłem z rozbieraniem tego wszystkiego ;) Więc tak, potrzeba kolektor wydechowy bo do k03 jest na 3 śruby, a downpipe z k03 ma całkiem inny rozstaw śrub i kształt flanszy. K14 mam od dwójeczki więc mam też dziury po chłodzeniu cieczą... Ma ktoś opis jakiś które z tych otworów odpowiadają za wlot, spływ oleju? Jak rozwiązać całkiem inny spływ oleju?? w k03 jest z jakąś dziwną flanszą... Kupić oryginalny z K14?? A co zrobić z takim zaworkiem od EGR ? jest on przy nadkolu od strony pasażera i wychodzą z niego "chyba" dwa kabelki :zdziwko:
max19921
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 21:47
Lokalizacja: Gryfów Śląski

Postprzez Pozor » 8 lip 2013, o 19:54

tak więc spływ przerób zrób z dwóch 1 czyli pospawać i git tam nie ma ciśnienia więc musi być tylko drożny. z tego co oglądałem faktycznie musisz dać inny kolektor wydechowy i downpipe ale od golfa III bo te od II są inne a o egr możesz zapomnieć to to jest niepotrzebne ja tam mam to wywalone całkowicie i nie ma zmiany w mocy a musiałbyś dać klika zdjęć bo ciężko mi określić na sucho z tymi dziurami od chłodzenia cieczą
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez max19921 » 8 lip 2013, o 22:25

Jutro postaram się z fotkami ;) Właśnie ze spływem mam problem bo nie miałem przy K14 rurki spływu i nie wiem co z tym fantem zrobić...
max19921
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 21:47
Lokalizacja: Gryfów Śląski

Postprzez Pozor » 8 lip 2013, o 22:49

jak widac na zdjęciu z turbiny KKK K14 masz chyba japrostszy spływ jaki istnieje w III :lol:
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez max19921 » 8 lip 2013, o 23:02

Kod: Zaznacz cały
http://allegro.pl/vw-golf-iii-1-9-td-aaz-przewod-smarowania-turbiny-i3373092538.html

Znalazłem taki , tylko przy k03 jest on o wiele dłuższy... Gdzie podłączyć ten z k14??
max19921
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 21:47
Lokalizacja: Gryfów Śląski

Postprzez Pozor » 9 lip 2013, o 20:59

ten przewód co podałeś jest od KKK K14 od KKK K03 jest inny jeśli chcesz zdjęcie to mam u siebie w garażu mogę zrobić :-) . A na ten temat przeodu normalnie wkręcasz go w ten przewód jak widać na drugim zdjęciu pomiędzy kolektorem a gruchą podciśnieniową :ok:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez max19921 » 11 lip 2013, o 23:51

Turbina podłączona i śmiga aż miło, ale :) K14 jest z golfa dwójeczki. Wlot cieczy jest na górze a wylot koło spływu oleju? Czy na odwrót?
max19921
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 21:47
Lokalizacja: Gryfów Śląski

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron