Witam
Ostatnio borykam się z problemem cieknącej pompy , na początku pompa ciekła z króćca czy odpowietrznika z pompy . Oczywiście wężyk z butelka wystarczył na kapające paliwo . Niestety jakiś miesiąc temu zauważyłem przy otwarciu maski ( gorący silnik ) dymek wydobywający się z pompy od strony świec żarowych , ostatnio przyszły dodatkowo niskie temperatury i silnik zaczął płatać figle . Golfik bez problemu odpala gdy jest ciepły , podczas jazdy nie ma żadnych utrat mocy , problem jest wtedy kiedy postoi dłużej (np. całą noc ) i z rana jedyny sposób na jego odpalenie jest PLAK . Świece przynajmniej przez trzy lata ja nie wymieniałem , filtr paliwa wymieniany był w lipcu , akumulator na pewno sprawny . Podejrzewam ,że przez nieszczelność pompy , może się układ zapowietrzać i paliwo nie dochodzi do silnika , lecz nie jestem pewny .
Moje pytanie takie czy warto uszczelniacz pompę czy raczej kupić jakąś używana ( nie mając gwarancji ze jest szczelna ) , czy zna ktoś jakieś warsztaty zajmujące się podobną sprawa na terenie Katowic bądź okolic
W załaczniku jest podana pompa jaką posiadam w AAZ-ecie oraz miejsce z którego cieknie ropa , nie wspominając o króccu odpowietrzajacym
Z góry dzięki za pomoc