golf 3 blokada

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

golf 3 blokada

Postprzez eryk949 » 14 lis 2010, o 22:46

Witam mam problem ze swoim golfem z silnikiem 1.9 tdi 1z a mianowicie gdy jade na 4 biegu przy 3.9 tys. obrotów silnik przestaje przyspieszać wymieniłem już zawór n75 ale to nic nie pomogło zrobiłem logi dynamiczne ale nic z nich nie wiem czy mógł by mi ktoś pomóc????

to są te logi:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bbd0394986709d3e.html

Z góry dziękuje za pomoc!!!
eryk949
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12 lis 2010, o 23:21
Lokalizacja: czyczkowy

golf 3 blokada

 

Postprzez Bradley » 14 lis 2010, o 23:13

eryk949, nie masz w ogole cisnienia doladowania.
sprawdz wezyk cisnieniowy idacy od kolektora ssacego (jego boku) do podszybia a w reszcie do mapsensora w komputerze.
Albo wezyk spadl albo jest dziurawy.

Jak to ogarniesz to log zrob 003,008,011
eryk949 napisał(a):na 4 biegu przy 3.9 tys. obrotów silnik przestaje przyspieszać

W chwili obecnej ten samochod nie przyspiesza wcale. On sie toczy :)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Reiven » 15 lis 2010, o 23:56

Równie dobrze może to być dziura w dolocie lub brak podciśnienia na N75.
Zapisały się jakieś błędy? Swoją drogą ja bym przepływkę wyczyścił.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 16 lis 2010, o 00:05

Reiven napisał(a):Równie dobrze może to być dziura w dolocie

chyba brak dolotu :hyhy:
bradley dobrze prawi - ECU nie ma informacji o ciśnieniu doładowania - dlaczego - łatwo wywnioskowac
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez eryk949 » 16 lis 2010, o 18:54

Koledzy okazało sie że miałem zamienione wężyki -ten od kompa był podłączony do tury między filtrem powietrza a turbem a od n75 był podłączony do kolektora ssącego.Dzięki za pomoc!!!
eryk949
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12 lis 2010, o 23:21
Lokalizacja: czyczkowy


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości