Golf 3 variant 1.9 tdi

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Golf 3 variant 1.9 tdi

Postprzez mirek » 27 maja 2010, o 12:16

Witam mam problem z moim golfem otóż...


miałem wyciek w pompie :cry: pompę oddałem do regeneracji i teraz tak
było dobrze odpalał na dotyk :...:
ale po dłuższym czasie zaczęła się katorgia po przestanej nocy na parkingu trzeba kręcić gdzieś około 15-20 sekund :-o po uruchomieniu silnika ciężko chodzi przez chwilkę i kopci potem już jest dobrze nie stracił na osiągach za to zaczął dużo palić co do odpalania na ciepłym silniku zgaszę silnik na chwilkę chce go uruchomić i kręcę znowu przez 10 - 15 sekund :-o o co tu chodzi :?:

pytałem się niektórych osób i mówiły ze to może być kat wtrysku ale nie za bardzo wiem o co chodzi

Prosze o pomoc
mirek
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 cze 2007, o 21:55
Lokalizacja: k-koźle

Golf 3 variant 1.9 tdi

 

Postprzez Pascal » 27 maja 2010, o 12:18

jedź do mechanika i owszem niech Ci ustawi prawidłowo kąt wtrysku.nie będe tłumaczył Ci co to skoro nie wiesz co to kąt wtrysku ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez SotoM » 27 maja 2010, o 17:31

rano za nim go zaczniesz krecic otwórz mache i zobacz przezroczyste wężyki - filtr->pompa wtryskowa - czy jest w nich paliwo.- moze sie cofac.
najlepiej by było go podłaczyć pod VAG'a i spr -
-kąt wtrysku, dawkę paliwa , temp.paliwa(ważne bardzo do odpalania),
-porównać wskazania temperatury płyny chłodzacego - jaką pokazuje wskaźnik a jaka VAG.(moze podawać fałszywy sygnal do ECU gdzie ECU tak steruje pompą i nie zwiekasza mu dawki paliwa).
to ze zakopci to spowodu kręcenia przez te sekundy. - wtryski sypia paliwo do cylindrów i w momencie jak odpali dostaje duzego ognia i całkiem paliwo sie nie spala.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mirek » 27 maja 2010, o 18:24

chcialbym jeszcze dodac ze zaworki zwrotne sa nowe
mirek
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 cze 2007, o 21:55
Lokalizacja: k-koźle


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości