GOLF IV 1.9 SDI mało PS??

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

GOLF IV 1.9 SDI mało PS??

Postprzez ssiiwwyyy » 1 mar 2015, o 17:01

Witam posiadam jeszcze jedno auto jest nim golf IV 1.9 sdi 2004 r. posiada tylko 65 ps i jest to troszkę za mało potrzebuję pomocy :
szykuje mi się wymiana filtra powietrza seria kosztuje ok.35zł planuje kupić sportowy za 100zł co wy na to ??

co myślicie żeby dac mu chipa ?? tego bym kupił czy lepiej tego ten
Avatar użytkownika
ssiiwwyyy
Badacz tematu
 
Posty: 352
Dołączył(a): 21 lis 2011, o 18:21
Lokalizacja: Wrocław

GOLF IV 1.9 SDI mało PS??

 

Postprzez slawek5t » 1 mar 2015, o 20:05

Nie masz turba wiec masz malutkie pole do popisu (w rozsądnych kwotach)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez k-m-r1 » 2 mar 2015, o 21:05

Brak turbo nawet Citroen z silnikiem 2.0 nie jedzie wiecej jak Twoje

brak kopa czyli turbo

czip uwierzę gdy sam sprawdze na hamowni

to jak czip opornikiem kolega za box dał pare set zł do C4 i ma kilka koni wiecej gdzie opornik kosztuje 20 gr

Zmien auto bo sportowe siedzenia też nie dodają koni ani momentu
Ostatnio edytowano 3 mar 2015, o 20:54 przez k-m-r1, łącznie edytowano 1 raz
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez slawek5t » 4 mar 2015, o 02:34

No dokładnie :) porządnego przyrostu nie będzie w takim silniku niestety...
Pewnie większe wtryski lub troche inne mapy coś tam poprawią ale może sie pojawić kopcenie itd.
Za mały przyrost, nie oplaca sie grzebać. Trzeba sie cieszyć z niskiego spalania.

Przerobić na sporo wiekszą moc oczywiście można ale to juz też spora sumka.
Tuning kosztuje niestety
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez k-m-r1 » 4 mar 2015, o 19:49

"Dodaje mocy silnikowi od 20 – 45KM - wzrost mocy zależy od pojemności silnika" BZDURA na hamownie prze i po to bedizie max + 8 KM

działa to jak oszukanie sterownika wtrysk leje paliwo i przy wyższych obrotach zalewa i jak silnik za szybko wkreci sie to odetnie przy 3500 obrotów

"W silnikach diesla zmniejsza zużycie paliwa o ok. 0,5 -1,5L / 100KM." taa to trzeba zmienic mape dlaczego? mape podzielic dla spokojnej jazdy oszczedną a przy agresywnej dynamice można poszlaeć.. jedziesz spokojnie w miescie to faktycznie spali mniej trzeba depnac to masz moc w pedale ale i spalanie +++ SILNIK musi coś spalać


"Auto osiąga większą prędkość maksymalną, zyskuje lepsze przyspieszenie, większą dynamikę jazdy, lepiej reaguje na pedał gazu." polecam hamownie przed i po i dowiesz sie żę moment jest wiekszy o jakie 12 Nm może 20 Nm stad dynamika jednak to tylko dlatego żę wtryski leją paliwo bo sąprzesterowane przez oszukan odczyty

trzeba przestawic mape wtryski mogą zostać anie nie licz na wiecej jak 70 km

BRAK TURBAAAAAAAAAAAA i nie nadmuchasz balonika bez pompki,,,,

Naprawde chetnie sprawdze co ten CYFROWY umie
jednak dla mnie osiagi zobacze nie na A 4 a na hamowni na co nie zgodzi sie nikt bo 20 KM nie uzyskamy dla 65 + 20 KM to jakieś 32% mocy ale skąd ????


filtr też nic nie da zmieni sie ciśnienie w dolocie
odpukac by ciepłęgo powietrza nie zasysał bo ....
I powstanie zjawisko falowe w dolocie a o tym nikt nie wspomina do tego dolot jest specjalnie obliczany jak i do odpowiedniego ciśnienia

[ Dodano: 2015-03-04, 18:50 ]
SORY za wykład ale polecam iść na studia coś zwiazanego z mechaniką lub obok mechaniki aut sluchać wykładów a zdziwisz sie jak CIE w konia robią takie BOXY
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Paweu » 4 mar 2015, o 20:57

ssiiwwyyy, odpuść temat dłubania w sdi. Szkoda na to siana. To miała być małopaląca popierdółka a nie zwijacz asfaltu.

ssiiwwyyy napisał(a):planuje kupić sportowy za 100zł co wy na to


zatkaj lepiej egr, wytnij kat.. może odczujesz różnicę.

I jeździj... Albo pogoń. Albo... swapuj na jakieś tdi. Tylko razem ze skrzynią bo ta w sdi też zbyt wytrzymała nie jest. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Banita95 » 4 mar 2015, o 22:07

sdi to shit nie pchaj w to kasy sprzedaj i kup tdi miałem to wiem co mówię a czy palił mało mój na pewno nie xd
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez klaudek669 » 5 mar 2015, o 14:05

Banita95, jak dobry silnik to nie taki shit. U mnie w caddy schodze ze spalaniem poniżej 5 spokojnie. Zawsze odpala. Jako ciekawostkę mogę powiedzieć że mam jeszcze w nim ciągle tan sam akumulator z którym wyjechał z fabryki, a to już 13 rok leci :mrgreen:

Minusem jest egr i przymknięta klapa gasząca do 2200 obrotów. U siebie zaslepiłem EGR a klapa sama przestała działać to jej nie ruszałem :hyhy: . Skrzynie mam orginalną ale jest tam inne przełożenie, zbiera się lepiej niż golfy iv z tym silnikiem (przynajmniej te którymi jeździłem).

http://youtu.be/eDdJ12bLGLg
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez Banita95 » 5 mar 2015, o 14:13

klaudek669, Ja u siebie nie zaślepiłem egr tak czy siak to wół roboczy z tym się zgodzę ale do szybkiej jazdy to nie zbyt :D
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez klaudek669 » 5 mar 2015, o 14:46

Nie mowie ze do szybkiej jazdy :mrgreen: Ekonomia i niezawodność jest dla mnie teraz priorytetem, a taki silnik sprawdza się tu idealnie :ok:
Obrazek
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości

cron