"Dodaje mocy silnikowi od 20 – 45KM - wzrost mocy zależy od pojemności silnika" BZDURA na hamownie prze i po to bedizie max + 8 KM
działa to jak oszukanie sterownika wtrysk leje paliwo i przy wyższych obrotach zalewa i jak silnik za szybko wkreci sie to odetnie przy 3500 obrotów
"W silnikach diesla zmniejsza zużycie paliwa o ok. 0,5 -1,5L / 100KM." taa to trzeba zmienic mape dlaczego? mape podzielic dla spokojnej jazdy oszczedną a przy agresywnej dynamice można poszlaeć.. jedziesz spokojnie w miescie to faktycznie spali mniej trzeba depnac to masz moc w pedale ale i spalanie +++ SILNIK musi coś spalać
"Auto osiąga większą prędkość maksymalną, zyskuje lepsze przyspieszenie, większą dynamikę jazdy, lepiej reaguje na pedał gazu." polecam hamownie przed i po i dowiesz sie żę moment jest wiekszy o jakie 12 Nm może 20 Nm stad dynamika jednak to tylko dlatego żę wtryski leją paliwo bo sąprzesterowane przez oszukan odczyty
trzeba przestawic mape wtryski mogą zostać anie nie licz na wiecej jak 70 km
BRAK TURBAAAAAAAAAAAA i nie nadmuchasz balonika bez pompki,,,,
Naprawde chetnie sprawdze co ten CYFROWY umie
jednak dla mnie osiagi zobacze nie na A 4 a na hamowni na co nie zgodzi sie nikt bo 20 KM nie uzyskamy dla 65 + 20 KM to jakieś 32% mocy ale skąd
??
filtr też nic nie da zmieni sie ciśnienie w dolocie
odpukac by ciepłęgo powietrza nie zasysał bo ....
I powstanie zjawisko falowe w dolocie a o tym nikt nie wspomina do tego dolot jest specjalnie obliczany jak i do odpowiedniego ciśnienia
[ Dodano: 2015-03-04, 18:50 ]SORY za wykład ale polecam iść na studia coś zwiazanego z mechaniką lub obok mechaniki aut sluchać wykładów a zdziwisz sie jak CIE w konia robią takie BOXY